Analiza SEO a site-ului – Optimizare – Promovare SEO a site-ului in TOP 10

Cu ce incepe crearea si promovarea site-ului? Pe scurt, se analizeaza si se colecteaza cat mai multe date, informatii despre calitatea site-ului si a concurentilor. 

Se construieste o strategie si planuri pentru promovarea SEO a site-ului in TOP 10. Iata cum se procedeaza:

Este necesar sa se cunoasca sau cel putin sa se inteleaga scopul final, la care se aspira.

  • Se alege un nucleu semantic pentru site.
  • Se creeaza structura corecta a site-ului.
  • Se completeaza continutul unic de inalta calitate.
  • Se lucreaza la optimizarea interna si externa.
  • Se face analiza site-ului – pentru erorile tehnice, structura, optimizare SEO, meta etichete, unicitatea continutului etc.
  • Se face analiza concurentilor – varsta, calitatea site-ului, structura, factorii interni si externi.
  • Se face analiza afacerii – selectia centrala a semanticii si strategia de promovare SEO a site-ului pentru cautari cheie.

Publicitatea eficienta pe site este o promovare SEO atotcuprinzatoare

A fi in primele rezultate ale interogarii imediat dupa promovarea SEO, este o dorinta a fiecarui proprietar de afaceri, insa acest lucru nu se intampla rapid. Promovarea SEO a site-ului  in motorul de cautare Google, dureaza o perioada de timp. Acesta este un proces lung de marketing pe internet. Trebuie sa fii rabdator si dispus sa obtii mai mult.

Indiferent de industria in care se afla afacerea ta, nu exista nicio scuza pentru nimeni de a avea un site invechit si prost conceput. In cazul in care site-ul web pare a fi invechit, nu este usor de optimizat, iar probabilitatea de a fi depasit de concurenti este mare. Ar trebui sa investesti nu numai in publicitate si promovare SEO, ci si in designul web profesional si sa te asiguri ca este usor de utilizat si nu are erori tehnice.

O intrebare care ingrijoreaza multi oameni este, cat de mult costa promovarea site-ului pe luna?

Promovarea SEO a site-ului face parte din categoria de servicii SEO a agentiei seoagency.ro si este intotdeauna determinata de costul optim, precum si de termenele limita pentru obtinerea celor mai bune pozitii in motorul de cautare Google.

Trebuie sa intelegi ca timpul si costul promovarii site-ului intr-un motor de cautare pentru orice afacere, sunt intotdeauna individuale si depind de diferiti factori. Exista o multime de astfel de factori:

  • de timp
  • de concurentii tai din nisa
  • de directia afacerii tale,
  • de interogari de cautare,
  • de cuvinte,
  • de regiune,
  • de calitatea site-ului tau etc.

Pentru a compune cu succes un nucleu semantic, este important sa intelegi tipul si diferenta dintre interogarile care vor afecta conversiile in viitor.

Cine lucreaza la proiectul tau si ce servicii SEO ofera fiecare?

  • Manager personal – o persoana care, in primul rand, stie intotdeauna totul despre proiectul tau, vei comunica mereu numai cu el si cel mai important, ii poti pune intotdeauna intrebari care te intereseaza.
  • SEO Optimizer – este implicat in optimizarea SEO a proiectului tau, in efectuarea de analize, resursa web.
  • SEO Specialist – lucreaza direct la analiza subiectului si selectia site-urilor tematice, gaseste resurse pentru  a avansa in motorul de cautare, este interesat de calitate  si niciodata nu supune site-ul la riscuri. Dezvolta rapid algoritmii si nu utilizeaza niciodata aceleasi metode de promovare a site-ului.
  • Specialist pentru retele sociale – este implicat direct in promovarea proiectului tau pe retelele sociale Facebook sau Instagram, prin crearea unei comunitati si a continutului sau, cat si a diferitelor postari de publicitate de pe site-ul tau etc.
  • Advertising Specialist – Este angajat in setarea directa a publicitatii contextuale in Google Adwords. Publicitatea contextuala, in primul rand, poate avea diferite concepte, cum ar fi publicitate banner, publicitate contextuala, advertoriale, publicitatea video si retargetul sau remarketingul.
  • Copywriter – in primul rand verifica textele si continutul de pe site-ul tau, resursa web, si apoi, daca este necesar, se ocupa cu completarea site-ului cu texte, subiecte, completarea bunurilor daca este un magazin online, fiind create texte care atrag cumparatorul si ii induce dorinta de a face o comanda.
  • Programator – crearea si dezvoltarea site-urilor web.
  • Designer – participa la crearea site-ului, de asemenea la optimizare SEO. Aspectul site-ului este foarte important, precum si logo-ul acestuia.
- Publicitate -

Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image și Profi, își face hub tehnologic la București

Grupul Ahold Delhaize anunță lansarea unui hub de tehnologie în București sub numele AD/01, unde vor lucra peste 250...

Hercesa începe lucrările de construcție la a doua etapă a primei faze Stellaris Residencias

Hercesa începe lucrările de construcție la a doua clădire, cu 125 de apartamente, a proiectului Stellaris Residencias, dezvoltat lângă...