Compania Ambient a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de 105 milioane de euro. Această cifră reprezintă rezultatul unui proces de repoziţionare a business-ului, pe baza unei strategii demarate în cursul anului 2009.
,,Rezultatele anului 2010 reprezintă garanţia clară a promisiunilor şi estimărilor pe care Ambient le-a realizat la sfârşitul anului trecut. Mai mult, cifra de afaceri completează un întreg proces de repoziţionare capabil să vorbească despre o companie matură, orientată către performanţă,” a declarat, în comunicat, Liviu Voicu, Director Financiar Ambient.
Anul 2009 a reprezentat pentru Ambient momentul asumării deciziei de a restructura businessul companiei, pentru a putea construi un viitor solid, iar managementul Ambient a decis să îşi concentreze eforturile în această direcţie. Compania a decis că este mai corect şi mai profitabil pe termen lung să regândească toate procesele în linia planului strategic, pentru a avea un viitor stabil.
Reconfigurarea business-ului s-a bazat de asemenea şi pe o echipă completă de top-management care a susţinut demersul Ambient. Anul 2010 este cel în care compania a arătat că ştie să fie cu adevărat responsabilă, competitivă şi receptivă faţă de parteneri şi clienţi. În plus, Ambient a ştiut să privilegieze comunitatea din care face parte. A obţinut, astfel, o bază solidă pe care a putut construi împreună cu ceilalţi.