Allianz-Ţiriac a vândut asigurări în valoare de un miliard lei în acest an

Allianz-Țiriac a subscris în primele nouă luni din 2020 prime în valoare de peste un miliard de lei, în scădere cu 2,5% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Diminuarea a fost determinată exclusiv de vânzările mai mici de asigurări auto și de călătorie, o tendință naturală având în vedere impactul noului coronavirus asupra pieței auto și a turismului.

Pe de altă parte, creșteri semnificative ale vânzărilor au fost înregistrate la nivelul de asigurărilor de viață, sănătate și locuință. Asigurările de viață au crescut cu 20% în primele 9 luni din 2020 și au ajuns să genereze 1 leu din fiecare 7 lei încasați din primele totale.

Allianz-Țiriac a plătit despăgubiri totale în valoare de peste 500 milioane de lei în primele nouă luni din 2020.

- Publicitate -

Bugetul pentru începerea școlii poate ajunge și la 2.000 de euro

Începerea școlii ajunge să coste între 1.000 și 2.000 de euro, după ce, pe lângă rechizitele obișnuite, tot mai...

Industria de media și divertisment locală va crește anul acesta cu doar 2,5%

Industria de media și divertisment din România ar urma să crească cu 2,5% în acest an, comparativ cu 2023,...