Alexandra Vasile a investit 100.000 euro în minifrigidere pentru cosmetice

O antreprenoare de 24 de ani din București, Alexandra Vasile, a investit 100.000 de euro în comerțul cu minifrigidere pentru cosmetice.

Încă din luna februarie, prima lună de funcționare, compania a ȋnregistrat vânzări de peste 8.000 de euro (circa 10.000 lei pe săptămână) numai din vânzările generate prin social media.

Alexandra Vasile are în plan să intre cu acest produs pe piața de retail, unde estimează că, ȋn șase luni, își va recupera investiția.

Unul dintre cele mai importante beneficii ale aparatului este sistemul termo-electric care răcește până la 5-10°C, în doar două ore.

Persoanele care doresc să își depoziteze și să își conserve produsele cosmetice preferate, la temperaturi optime care nu îngheață. 

Cum arată minifrigiderele pentru cosmetice Meloni

Minifrigiderele au un aspect modern, sunt ușor de transportat și de depozitat, având o greutate de două kilograme.

Aparatul are o capacitate de aproximativ patru litri și vine cu un încărcător de mașină, lucru care permite inclusiv răcirea alimentelor sau băuturilor, la drum lung.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...