Alexandra Vasile a investit 100.000 euro în minifrigidere pentru cosmetice

O antreprenoare de 24 de ani din București, Alexandra Vasile, a investit 100.000 de euro în comerțul cu minifrigidere pentru cosmetice.

Încă din luna februarie, prima lună de funcționare, compania a ȋnregistrat vânzări de peste 8.000 de euro (circa 10.000 lei pe săptămână) numai din vânzările generate prin social media.

Alexandra Vasile are în plan să intre cu acest produs pe piața de retail, unde estimează că, ȋn șase luni, își va recupera investiția.

Unul dintre cele mai importante beneficii ale aparatului este sistemul termo-electric care răcește până la 5-10°C, în doar două ore.

Persoanele care doresc să își depoziteze și să își conserve produsele cosmetice preferate, la temperaturi optime care nu îngheață. 

Cum arată minifrigiderele pentru cosmetice Meloni

Minifrigiderele au un aspect modern, sunt ușor de transportat și de depozitat, având o greutate de două kilograme.

Aparatul are o capacitate de aproximativ patru litri și vine cu un încărcător de mașină, lucru care permite inclusiv răcirea alimentelor sau băuturilor, la drum lung.

- Publicitate -

Netflix domină piața de streaming locală. Cum se clasează competitorii

Românii iubesc Netflix, platforma americană de streaming fiind lider după numărul de abonați în țara noastră, cu o cotă...

Aproape 1 milion de persoane cu dizabilități erau înregistrate la finalul anului 2023

La finalul anului 2023 a fost înregistrat un număr de 923.578 persoane, dintre care 98,28% (907.715 persoane) care se...