Startup-ul românesc Agritech Center investește 40.000 de euro pentru dezvoltarea unei piețe online dedicate producătorilor locali din domeniul agriculturii în relația cu alte companii care oferă servicii în acest domeniu, dar și cu distribuitori și comercianți interesați de produse românești.
Platforma Agritech Center va fi disponibilă din toamna acestui an.
Marketplace-ul Agritech Center se adresează fermierilor, procesatorilor de materie primă, comercianților de cereale, distribuitorilor de inputuri pentru agricultură, producătorilor de echipamente și mașini pentru agricultură, furnizorilor de servicii logistice în domeniu, dar și băncilor și altor instituții de credit sau asigurare care vizează acest sector și chiar furnizorilor de soluții IT care digitalizează și automatizează diverse procese din lanțul de producție și distribuție.
Obiectivul Agritech Center este să scurteze și eficientizeze procesul de vânzare de produse din agricultura locală, oferind producătorilor acces direct la cumpărători interesați și posibilitatea de a-și pune pe piață produsele la un preț corect, prin organizarea de licitații pentru produsele lor.
În același timp, Agritech Center își propune să automatizeze organizarea lanțului logistic pentru agricultori și să asigure acces mai simplu și mai rapid la soluții de finanțare sau asigurare a culturilor.