
Producătorul de carne de pui Agricola anunţa că în 2013 compania va avea o reţea naţională de magazine de 170 de unităţi, proiect ce se încadrează într-o strategie aplicată pentru perioada 2011-2013.
Pentru acest an în strategie este prevăzut ca numărul de magazine proprii să ajungă la 65 de unităţi. „În prezent reţeaua proprie de magazine generează 11% din vânzările Agricola Bacău. Ne propunem să creştem această pondere la 30%, în 2012. Astfel am realizat că pentru a creşte vânzările trebuie să dezvoltăm lanţul de magazine. Pentru acest proiect am crescut şi bugetul de investiţii cu încă 3 milioane de euro. În plus, magazinele proprii pot deveni o sursă mare, rapidă de a regenera cash-ul, în prezent bazându-ne pe vânzările din marile lanţuri de retail”, a declarat, la o întâlnire cu presa Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.
Agricola Bacău a anunţat că vrea să-şi sporească prezenţa pe piaţa din Capitală şi va deschide mai multe magazine, în prezent având 10 unităţi. Până în 2013 oficialii companiei speră să deschidă încă 35-40 de magazine.