Agenția Godmother a atins nivelul pre-pandemic al cifrei de afaceri în 2022

Trending

Cu 5,5 milioane euro cifră de afaceri, Godmother a înregistrat o creștere de 120% în 2022 comparativ cu anul precedent. În 2023 vizează o creștere de 20% a cifrei de afaceri.

În total, în 2022 Godmother a colaborat cu 38 de clienți, printre aceștia numărându-se atât parteneri ai agenției de 10 ani sau mai mult, dar și clienți noi precum FERRO Novaservis Group, Adidas sau Freshful.

Media actuală a colaborării dintre agenție și partenerii săi este de 4,5 ani și înregistrează un trend crescător.

Pe parcursul ultimelor 12 luni, agenția bucureșteană a derulat aproape 600 de proiecte și a implementat peste 100 de evenimente pentru clienții din portofoliu.

Evenimentele în format fizic au fost predominante în 2022, dar cele în format hibrid și chiar 100% online au continuat să reprezinte un procent considerabil din totalul proiectelor derulate.

CITEȘTE ȘI: Agenția de comunicare Golin a lansat primul său studiu etnografic

- Publicitate -

Ultimele

Investițiile în startup-urile românești au depășit 100 milioane de euro

Startup-urile românești au atras investiții în valoare totală de 101.7 milioane de euro în 2022. România este a cincea...

Trebuie să citești