Agenția Godmother a atins nivelul pre-pandemic al cifrei de afaceri în 2022

Cu 5,5 milioane euro cifră de afaceri, Godmother a înregistrat o creștere de 120% în 2022 comparativ cu anul precedent. În 2023 vizează o creștere de 20% a cifrei de afaceri.

În total, în 2022 Godmother a colaborat cu 38 de clienți, printre aceștia numărându-se atât parteneri ai agenției de 10 ani sau mai mult, dar și clienți noi precum FERRO Novaservis Group, Adidas sau Freshful.

Media actuală a colaborării dintre agenție și partenerii săi este de 4,5 ani și înregistrează un trend crescător.

Pe parcursul ultimelor 12 luni, agenția bucureșteană a derulat aproape 600 de proiecte și a implementat peste 100 de evenimente pentru clienții din portofoliu.

Evenimentele în format fizic au fost predominante în 2022, dar cele în format hibrid și chiar 100% online au continuat să reprezinte un procent considerabil din totalul proiectelor derulate.

CITEȘTE ȘI: Agenția de comunicare Golin a lansat primul său studiu etnografic

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...