Agenția de comunicare Oxygen va realiza comunicarea pentru Farmec

Agenția de comunicare Oxygen își extinde portofoliul de clienți cu Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice.

În urma unui proces de selecție, Oxygen a devenit agenția de comunicare corporate și de brand a companiei clujene.

Mai mult, va fi responsabilă de managementul reputațional al companiei și de implementarea strategiei de PR și CSR.

Ne bucurăm să facem echipă cu Oxygen în misiunea noastră de a fortifica cele mai apreciate și longevive branduri românești de cosmetice și curățenie a casei, precum Farmec, Gerovital, Nufăr și Triumf, a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.

Farmec are un portofoliu de peste 600 de produse cosmetice și de curățenie, reprezentate de peste 15 branduri.

Cele mai imoortante sunt Nufăr, Triumf, Gerovital, Aslavital, Doina, Dermofarm, Tarr, Lara.

Compania exportă în peste 30 de țări, cea mai mare pondere având-o brandurile Gerovital și Aslavital.

- Publicitate -

Peste 1.000 de camere de hotel noi vor fi disponibile în București până în 2027

Până în 2027 Bucureștiul ar putea avea aproximativ 1.000 de camere noi, reprezentând hoteluri pe toate segmentele, de la...

Salariile medii s-au triplat de la aderarea României la Uniunea Europeană

De la momentul aderării României la Uniunea Europeană, dar în special în ultimii 8 ani, salariile din România au...