Agenția de comunicare Oxygen va realiza comunicarea pentru Farmec

Agenția de comunicare Oxygen își extinde portofoliul de clienți cu Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice.

În urma unui proces de selecție, Oxygen a devenit agenția de comunicare corporate și de brand a companiei clujene.

Mai mult, va fi responsabilă de managementul reputațional al companiei și de implementarea strategiei de PR și CSR.

Ne bucurăm să facem echipă cu Oxygen în misiunea noastră de a fortifica cele mai apreciate și longevive branduri românești de cosmetice și curățenie a casei, precum Farmec, Gerovital, Nufăr și Triumf, a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.

Farmec are un portofoliu de peste 600 de produse cosmetice și de curățenie, reprezentate de peste 15 branduri.

Cele mai imoortante sunt Nufăr, Triumf, Gerovital, Aslavital, Doina, Dermofarm, Tarr, Lara.

Compania exportă în peste 30 de țări, cea mai mare pondere având-o brandurile Gerovital și Aslavital.

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...