Agenția de comunicare digitală Ideologiq a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro, o creștere de 30% comparativ cu anul precedent.
În contextul pandemiei, portofoliul de clienți existenți ai agenției a rămas intact, la care s-au adăugat alți trei noi.
Anul trecut, Ideologiq a dezvoltat o platformă de evenimente online 3D interactivă, în care au fost recreate elemente care îi determinau pe oameni să participe la evenimentele offline.
Totodată, a dezvoltat și componenta de programe de loyalty, atât programe de loyalty B2B, dar și programe de loyalty dedicate angajaților sub forma de programe EVP Loyalty Rewards.
Pentru anul 2021, agenția și-a propus să dezvolte divizia de gaming și evenimente online, opțiuni pe care le vor integra în oferta de servicii pentru clienți.
Compania vrea să se extindă în regiune, în Bulgaria, Grecia, Serbia, Croația, Slovenia și Ungaria.
Echipa Ideologiq este formată din 23 de persoane.