Afacerile MerchantPro au crescut până la 1.37 milioane euro în 2022

MerchantPro, platformă de soluții Saas pentru e-Commerce, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1.3 milioane euro, o creștere cu aproape 50% față de anul precedent.

Platforma MerchantPro este folosită de aproape 2000 de magazine online locale, în special din domeniile Fashion, Beauty, Sport, Sănătate, Auto-moto și Echipamente Industriale.

În 2022, prin intermediul acesteia au fost înregistrate 2.7 milioane de tranzacții, în creștere cu 10% față de 2021.

S-au plasat anul trecut comenzi în valoare de aproape 250 milioane de euro, în creștere cu peste 50% față de anul precedent, un procent de aproximativ 4% din comerțul online local.

Ce preț are abonamentul MerchantPro

Abonamentele pe platforma MerchantPro pornesc de la 30 euro/ lună, pentru planul premium dedicat începătorilor în eCommerce.

Abonamentele care cuprind funcționalități dedicate business-urilor cu necesități operaționale mai ridicate pornesc de la 50 euro/ lună, cu flexibilitate și posibilități ridicate de customizare, stabilitate, performanță tehnică, stabilitate și asistență locală.

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

CITEȘTE ȘI: Magazinele online au avut o creștere de 50% a tranzacţiilor în octombrie

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...