Afacerile MerchantPro au crescut până la 1.37 milioane euro în 2022

MerchantPro, platformă de soluții Saas pentru e-Commerce, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1.3 milioane euro, o creștere cu aproape 50% față de anul precedent.

Platforma MerchantPro este folosită de aproape 2000 de magazine online locale, în special din domeniile Fashion, Beauty, Sport, Sănătate, Auto-moto și Echipamente Industriale.

În 2022, prin intermediul acesteia au fost înregistrate 2.7 milioane de tranzacții, în creștere cu 10% față de 2021.

S-au plasat anul trecut comenzi în valoare de aproape 250 milioane de euro, în creștere cu peste 50% față de anul precedent, un procent de aproximativ 4% din comerțul online local.

Ce preț are abonamentul MerchantPro

Abonamentele pe platforma MerchantPro pornesc de la 30 euro/ lună, pentru planul premium dedicat începătorilor în eCommerce.

Abonamentele care cuprind funcționalități dedicate business-urilor cu necesități operaționale mai ridicate pornesc de la 50 euro/ lună, cu flexibilitate și posibilități ridicate de customizare, stabilitate, performanță tehnică, stabilitate și asistență locală.

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

CITEȘTE ȘI: Magazinele online au avut o creștere de 50% a tranzacţiilor în octombrie

- Publicitate -

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...

Mai bine de jumătate din angajații la stat au vârsta cuprinsă între 45 și 65 ani

În sectorul public, majoritatea persoanelor sunt de vârstă mai înaintată, 54% dintre persoanele din categoria de vârstă 46-55 ani...