Afacerile Kludi România au crescut cu 37%, în 2010

sursa foto: globaldesign.com.ro

Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri din România de la 4,65 mil. lei, în 2009, la 6,36 milioane lei pentru anul 2010, echivalând cu o creştere de 37%.

„În ciuda unei pieţe de construcţii şi de amenajări interioare în scădere, Kludi a reuşit rezultate remarcabile mai ales prin succesul înregistrat de produsele din categoria smart luxury. Astfel, vânzările în această categorie au crescut în România cu 60% în 2010 comparativ cu 2009. Acest rezultat se explică prin creşterea nivelului de aşteptări ale consumatorului final, iar tendinţa se observă la nivelul întregii regiuni din Europa Centrală şi de Est”, au declarat reprezentanţii Kludi România.

De asemenea, anul trecut numărul punctelor de vânzare a produselor Kludi a crescut cu încă 80 de unităţi, fapt ce a dus la dezvoltarea reţelei de distribuţie. „Suntem foarte încântaţi că înregistrăm această creştere a cifrei de afaceri în ciuda situaţiei economice dificile din România. Se dovedeşte astfel că produsele de calitate se vând chiar şi în vremuri mai grele”, a declarat, în comunicat, Florin Barabaş, managing director, Kludi România.

În această direcţie se îndreaptă şi strategia de vânzări regândită pentru acest an. În 2011 Kludi România pregăteşte campanii promoţionale adresate consumatorului final, programe complexe de instruire a forţei de vânzare în zona produselor de lux, precum şi creşterea şi îmbunătăţirea nivelului de servicii pe tot lanţul de distribuţie până la clientul final inclusiv.

- publicitate -

trebuie să citești