Afacerile Deichmann România au crescut în 2010 cu aproape 82% faţă de 2009

sursa foto: amelie.ro

Deichmann a înregistrat cifră de afaceri în România de 115,98 milioane lei în 2010, cu aproape 82% mai mult faţă de 2009 când grupul german a obţinut 63.769.444 RON.


Vânzarea de perechi de încălţăminte în România a atins o creştere semnificativă de 76,3% până la 1,36 milioane perechi (2009: 771.371). Şi cifra de afaceri brută a crescut până la 115,98 milioane lei (2009: 63.769.444 RON). Cu 15 magazine inaugurate anul trecut, sucursala din România a ajuns să deţină 36 magazine. A creat 120 noi locuri de muncă, având la final de an 340 angajaţi în total, cu 55% mai mult decât în anul precedent.

Magazinele din România se găsesc în București (Sun Plaza, Grand Arena, Afi Palace, Military Shopping Center)  și în următoarele orașe de provincie: Giurgiu (Family Center), Pitești (Euromall și Kaufland), Buzău (Aurora Mall), Timișoara (Iulius Mall), Arad (Atrium center și Str Banu Mărăcine), Reșița (Bd Muncii), Cluj (Iuliul Mall și Polus Center), Oradea (Lotus), Bistrița (Kaufland), Baia Mare (Gold Plaza), Făgăraș (Str. Tudor Vladimirescu), Odorheiul Secuiesc (Str Bethlen Gabor), Tg Mureș (European Retail Park),  Reghin (Str. Gării), Mediaș (Calea Sibiului), Sibiu (Sibiu Shopping City), Bacău (Promenada și Arena Mall), Piatra Neamț (Galleria Mall), Roman (Str. Sucedava), Focșani (Promenada Mall), Iași (Kaufland), Botoșani (Family Center), Suceava (Shopping City), Vaslui (Proxima Mall),  Tecuci (Str. 1 Decembrie), Brăila (Promenada Mall), Slobozia (DN2A).

Compania caută în continuare amplasamente pentru noi magazine, în toată țara, în orașele cu peste 30.000 de locuitori. Condițiile minime pe care un amplasament trebuie să le îndeplinească sunt următoarele:

Profil de amplasament:
• amplasamente solitare existente – magazine care se află în fază de proiect
• orase avand minim 30.000 de locuitori
• asigurarea de spatii publicitare complementare ca de ex. pilon, faţada exterioară
• parcare asigurata
• acces bun pentru clienţii cu autoturism sau cu mijloace de tranport in comun
Profil de suprafaţă
• Suprafaţa brută: ca. 400-600 m2
• Ca. 9 m front curent
• Înălţime tavan ca. 3 m
• Vizibilitate bună a magazinului în mall-uri
Profil de obiect
• Arhitectură modernă sau construcţie veche de înaltă calitate
• Vitrină înaltă, cu suprafaţă mare, pentru o prezentare adecvată a mărfii
• Magazin în caracter „box”
Profil de închiriere
• Predarea suprafeţei de închiriere după specificaţiile construcţiei de către chiriaş
• Perioada de valabilitate a contractului: 5 respectiv 10 ani plus opţiune
Profil de chiriaş
• chiriaş solvabil/partener
• generator de trafic
• Pantofi la modă

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...