Afacerile comercianților care vând în eMAG Marketplace au crescut anul acesta cu 14%

Vânzările sellerilor din Marketplace pe platforma eMAG.ro au crescut cu 14% în primele opt luni ale acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, peste media din retail.

Totodată, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult față de anul trecut, până la peste 16 milioane de produse, cumulat cu oferta eMAG.

Numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în cele tre țări unde compania este prezentă, România, Bulgaria și Ungaria.

Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria și Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Aceștia au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria și Bulgaria anul acesta.

Programul Fulfilment by eMAG (FBE) a atras, la rândul său, de 2,5 ori mai mulți selleri care beneficiază de livrări internaționale din România către Bulgaria și Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.

CITEȘTE ȘI: 50 de manageri de la eMAG vor studia la Yale School of Management

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Apartament dintr-o clădire construită de familia Davila în Cotroceni, restaurat și scos la vânzare

Un mic apartament cu o poveste mare – așa poate fi descris imobilul scos la vânzare pe Strada Dr. Carol...

Shaorma de pui, cel mai comandat produs de către români în 2024 prin Bolt Food

Conform datelor Bolt Rewind 2024, cel mai popular fel de mâncare comandat de români prin platforma Bolt Food a...