Vânzările sellerilor din Marketplace pe platforma eMAG.ro au crescut cu 14% în primele opt luni ale acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, peste media din retail.
Totodată, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult față de anul trecut, până la peste 16 milioane de produse, cumulat cu oferta eMAG.
Numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în cele tre țări unde compania este prezentă, România, Bulgaria și Ungaria.
Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria și Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Aceștia au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria și Bulgaria anul acesta.
Programul Fulfilment by eMAG (FBE) a atras, la rândul său, de 2,5 ori mai mulți selleri care beneficiază de livrări internaționale din România către Bulgaria și Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.