Afacerile comercianților care vând în eMAG Marketplace au crescut anul acesta cu 14%

Vânzările sellerilor din Marketplace pe platforma eMAG.ro au crescut cu 14% în primele opt luni ale acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, peste media din retail.

Totodată, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult față de anul trecut, până la peste 16 milioane de produse, cumulat cu oferta eMAG.

Numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în cele tre țări unde compania este prezentă, România, Bulgaria și Ungaria.

Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria și Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Aceștia au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria și Bulgaria anul acesta.

Programul Fulfilment by eMAG (FBE) a atras, la rândul său, de 2,5 ori mai mulți selleri care beneficiază de livrări internaționale din România către Bulgaria și Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.

CITEȘTE ȘI: 50 de manageri de la eMAG vor studia la Yale School of Management

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...