MAM Bricolaj a debutat pe piața AeRO al Bursei de Valori București pe 21 ianuarie, sub simbolul bursier MAM și a stabilit încă din prima zi un record.
Acțiunile retailerului au atins cea mai mare valoare a tranzacțiilor în prima zi de listare la BVB dintre toate companiile antreprenoriale care au intrat pe piața AeRO din 2015 până în prezent.
MAM Bricolaj a încheiat prima zi pe piața AeRO pe locul 7 între cele mai tranzacționate acțiuni ca valoare.
Valoarea tranzacțiilor a ajuns la aproape 3,1 milioane de lei în prima zi, cu o creștere de 53% a valorii acțiunilor față de momentul evaluării înainte de listare.
Retailerul va deschide în aprilie al treilea magazin în cartierul Ghencea din București și plănuiește deschiderea celui de-al patrulea magazin din rețea în Brașov.
MAM Bricolaj a avut o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 33% și a ajuns la o cifră de afaceri de 40 de milioane de lei.
Principalele obiective pentru MAM Bricolaj în 2021 sunt deschiderea a două magazine noi și creșterea cifrei de afaceri cu 65%.