Discounterul olandez Action este aproape de inaugurarea primelor magazine pe plan local

Principalii concurenți în România sunt polonezii de la Pepco și germanii de la Kik sau TEDi

Olandezii de la Action sunt aproape de inaugurarea primelor magazine în România. Recent au lansat versiunea în imba română a site-ului și fac angajări în mai multe orașe din țară, printre care Satu Mare, Hunedoara, Pitești, Turda, Cluj-Napoca, București și Bragadiru.

Formula comercială Action se bazează pe 6⁠.000 produse de calitate la prețuri mici, dintre care 1⁠.500 de produse la mai puțin de 5 lei⁠. Două treimi din gamă se schimbă constant, 150 de produse noi fiind disponibile săptămânal în magazine.

Action este retailerul de produse nealimentare cu cea mai rapidă creștere din Europa, după ce recent a deschis magazinul cu numărul 3.000 în orașul San Rocco al Porto din Italia, o unitate cu o suprafață de 867 mp. Săptămânal, 19.7 milioane de clienți vizitează magazinele Action.

Retailerul este prezent în Țările de Jos, Belgia, Germania, Luxemburg, Franța, Polonia, Republica Cehă, Austria, Italia, Slovacia, Portugalia, Elveția și România⁠. Aprovizioarea se face din centrele proprii de distribuție situate în Țările de Jos, Franța, Germania, Slovacia și Polonia⁠.

CITEȘTE ȘI | Magazinele XXL Mega Discount s-au transformat în galerii comerciale

- publicitate -

articole noi