Accace România raportează o cifră de afaceri de 1,6 milioane euro în prima jumătate a anului 2021, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă din 2020.
Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 3,1 milioane euro, în creștere cu 10% comparativ cu anul precedent.
Investițiile de anul trecut s-au concentrat, în principal, în automatizarea proceselor de contabilitate și de salarizare, prin intermediul platformei dedicate TULIP.
A fost digitalizată și interacțiunea cu clienții în soluția Accace eShop, prin care aceștia au acces rapid la consultanță online.
Contabilitatea, în topul serviciilor solicitate de clienți
Potrivit datelor Accace, în topul celor mai solicitate servicii de către clienți anul trecut s-au aflat cele de contabilitate și conformitate fiscală.
Anul acesta, pe primul loc în solicitările clienților se află serviciile de payroll și administrare de personal.
Categoria de servicii cu cea mai mare creștere în 2020 comparativ cu anul anterior a fost cea de înființare companii.
În prima jumătate a lui 2021 cele legate de salarizare și administrare a resurselor umane.
În ceea ce privește industriile care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut, în top s-au aflat retail, eCommerce și IT, toate înregistrând creșteri de minimum 15%.
În prezent, portofoliul Accace România numără peste 1300 de clienți, printre care Sportisimo, Levi`s, LC Waikiki, Karaca, Goodyear, Essity, Notino, Eurowind Energy, SmartX, Air France, KLM.