Ce primește Carrefour prin achiziția Billa

Cea mai importantă știre a sfârșitului de an în retailul românesc este achiziția Billa de Carrefour România.

Astfel, în urma unei tranzacții de 96-97 milioane euro, Carrefour a devenit proprietarul a 100% din SC Billa România SRL și 100% din SC Billa Invest Construct SRL. În termeni de magazine, rețeaua Billa număra la momentul tranzacției 86 de magazine, din care numai 30 erau deținute în proprietate (prin Billa Invest Construct SRL).

Pe de altă parte, Carrefour deține în România o rețea de 186 de magazine, dintre care 29 hipermarketuri, 106 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact. Mai mult, printr-o companie separată, Carrefour este și proprietarul a patru magazine de tip cash and carry, Supeco.

La o scurtă analiză a prezenței locale, observăm că cei de la Carrefour bifează prin achiziția Billa primele magazine din județele Călărași (în orașul Oltenița) și Covasna (în municipiul Sfântu Gheorghe) și își cresc semnificativ prezența pe piețe mijlocii, precum Râmnicu Vâlcea (unde vor ajunge la cinci magazine: 2 Carrefour Market, 2 Billa, 1 Supeco), Slatina (4 magazine: 2 Billa, 1 Carrefour Market, 1 Supeco) sau Piatra Neamț (3 magazine: 2 Billa, 1 Carrefour Market).

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...