Cupio a vândut peste 3,5 milioane de produse în ultimul an

Brandul românesc de produse cosmetice profesionale Cupio a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 22,8 milioane de euro, în creștere cu 9,5% față de anul anterior și o rețea de 25 de magazine fizice la nivel național.

Dintre cele peste 3,5 milioane de produse vândute anul trecut, segmentul de oje semipermanente și Rubber Base a fost unul dintre cele mai performante, generând vânzări de peste 500.000 de unități.

În paralel, brandul își accelerează expansiunea internațională prin platforma de e-commerce, un proiect lansat în 2024 pentru a facilita accesul clienților din Europa la produsele sale. În prezent, Cupio are parteneriate active cu distribuitori din Italia, Germania și Danemarca.

Pe rețelele sociale, Cupio a atras peste 600.000 de urmăritori: 301.000 pe Facebook, 127.000 pe Instagram și 176.000 pe TikTok. Un studiu realizat de MKOR în 2023 a desemnat Cupio cel mai cunoscut brand de oje semipermanente din România, în timp ce cercetările Market Vector confirmă că brandul ocupă prima poziție în segmentul de manichiură.

[CITEȘTE ȘI] Lidl inaugurează patru magazine noi. Două dintre acestea sunt în județul Prahova, la Ploiești și Câmpina

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...