Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Compania își menține targetul de 650 de cafenele deschise până la finalul acestui an, în România și regiune

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7 în topul european al lanțurilor de cafenele, conform clasamentului Food Service, Europe & Middle East pentru anul 2023.

5 to go a avansat constant în acest top în care sunt incluse cele mai importante branduri din industrie, ocupând poziția a 10-a în 2021 și locul 9 în clasamentul dedicat anului 2022.

5 to go se extinde și în Republica Moldova

Luna aceasta, 5 to go a intrat în Republica Moldova, unde a deschis prima locație, la Chișinău, și targetează un minimum de 50 de locații pentru următorii trei ani, noi deschideri fiind planificate pentru începutul anului 2025.

Cafenelele din Republica Moldova beneficiază de departament de service propriu și vor fi dotate încă de la lansare cu aparate Latte Art Factory, pentru a oferi clienților crema de lapte perfectă și un timp de servire optimizat.

În cafenelele 5 to go de peste Prut gama de prețuri variază între 20 și 45 de lei moldovenești, urmând schema de multiplu de 5, care a funcționat în ultimii ani în România.

CITEȘTE ȘI: Starbucks deschide o cafenea în Veranda Obor

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...