Freshful by eMAG a livrat aproape 30 milioane de produse în 2023

Vânzările Freshful by eMAG au crescut cu 119% în 2023, cele mai cumpărate produse fiind apa plata, pătrunjelul, bananele și ceapa verde. Anul trecut au fost plasate aproape 900.000 de comenzi.

Un client a alocat în medie un buget de 2.372 de lei în 2023 pentru cumpărături și a plasat 7,5 comenzi. În coșul de cumpărături, pentru o singură comandă, oamenii au pus până la 32 de articole.

Cea mai mare comandă a venit din partea unui client care a cumpărat 187 de articole, din șapte categorii de produse diferite, în valoare totală de peste 9.500 de lei, iar cel mai fidel client a plasat 372 de comenzi în 2023.

CITEȘTE ȘI: Mega Image preia lanțul de supermarketuri Zanfir din Vrancea

Freshful a dezvoltat funcționalitatea Add to Order, cu ajutorul căreia clienții care au uitat să pună un produs în coș pot să îl adauge și după ce comanda a fost plasată. 24% din totalul clienților activi au folosit-o anul trecut.

Intervalul orar preferat pentru plasarea comenzilor în 2023 a fost între 11:00 – 13:00, în timp ce intervalul preferat pentru primirea comenzilor a fost împărțit între 8:00 – 12:00 și 19:00 – 22:00.  

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...