PENNY a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 7,17 miliarde de lei

Și numărul clienților care au trecut pragul magazinelor rețelei din România a crescut cu 15%

Retailerul german PENNY a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 7,17 miliarde lei, reprezentând un avans de 33% raportat la 2021. Profitul net a fost de 152 milioane lei, în creștere cu 24% comparativ cu anul anterior.

În 2022, PENNY a investit 631 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine, a încheiat procesul de remodelare al magazinelor existente și a deschis 36 de magazine în noul format.

Tot anul trecut, centrul logistic de la Filiași a obținut certificarea BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) International New Construction 2016 cu un punctaj record – 92,89%.

În ceea ce privește planurile de viitor, PENNY își propune să investească peste 1 miliard de euro în România până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice.

Anul acesta, PENNY va deschide încă 40 de magazine noi în țară, după ce la 31 decembrie 2023 opera 336 de unități.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Rewe a remodelat alte 30 de unități Penny Market

- Publicitate -

Majoritatea românilor au redus temperatura din locuințe pe timpul iernii

Nevoia de control a costurilor a fost evidențiată de circa 45% dintre respondenții unui sondaj E.ON, care au răspuns...

Rămas bun Cora Lujerului, bine ai venit Supernova! Inaugurarea în 6 iunie

Grupul Supernova modernizează fostele centre comerciale Cora din zona Lujerului, București și Brătianu, Constanța și le va redeschide sub...