Majoritatea românilor care merg la sală sunt bărbați. Aflux mai mare după sărbători

6 din 10 români care își fac abonament la centrele sau la cluburile sportive sunt bărbați, iar scopul lor este să își crească masa musculară (65%). Femeile, în schimb, își doresc să slăbească (69%).

Conform datelor aplicației ESX, există un aflux mare de clienți după sărbători, iar activitățile lor preferate, pe lângă fitness, sunt cycling, pilates, yoga, box, tenis, dans.  

Când vremea se încălzește, în programul persoanelor care iubesc mișcarea își fac loc și activitățile în aer liber, cum ar fi alergatul, drumețiile sau plimbările mai lungi.

Locuitorii din București sunt cei mai activi în materie de sport, urmați de clienții din Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, și Sibiu. Aceștia aleg cu preponderență fitnessul și îl practică de 3-4 ori pe săptămână.

În prezent, abonamentul ESX oferă clienților acces la aproximativ 500 de săli de fitness din 100 de oraşe ale ţării, mai mult de 150 fiind în București.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Interesul românilor pentru fitness a crescut cu 65%

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...