MedLife intră pe segmentul de wellness prin achiziția rețelei Sweat Concept

În acest moment, rețeaua cuprinde 4 locații în București dotate cu echipamente și tehnologii premium, furnizate de Matrix, lider global în echipamente de fitness

MedLife achiziționează pachetului majoritar de acțiuni al rețelei de săli de fitness și wellness Sweat Concept.

Sweat Concept integrează soluții complete pentru toate obiectivele utilizatorului, scădere în greutate, relaxare, tonifiere musculară sau pregătirea pentru o competiție sportivă.

În acest moment, rețeaua cuprinde 4 locații în București dotate cu echipamente și tehnologii premium, furnizate de Matrix, lider global în echipamente de fitness.

Totodată, fiecare unitate este dotată cu console inteligente care permit contorizarea si afisarea repetărilor, timpul de activitate și timpul de odihnă pentru o experiență de antrenament completă.

Printre alte dispozitive de avangardă se numără: Sweat Workout Tracking o aplicație care permite utilizatorului să își monitorizeze parcursul activității sale de antrenament, indiferent de locația aleasă sau programele pe care le-a urmat sau.

Adițional aparaturii și dispozitivelor performante, sălile Sweat Concept sunt amenajate cu zone de relaxare, saune bio, zonă de training funcțional sau terase spațioase unde sunt susținute programe de antrenament în aer liber.

Odată cu finalizarea achiziției Sweat Concept, MedLife, va ajunge la un număr de 45 de tranzacții, fiind operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziții în zona medicală din România.

CITEȘTE ȘI: MedLife cumpără pachetul majoritar din Rozsakert Medical Center, Ungaria

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...