O treime din populația urbană consumă dulciuri fără zahăr

Un studiu IZI Data arată că românii din mediul urban sunt deschiși către consumul de dulciuri fără zahăr procesat, cu alternative la zahăr.

Mai exact, peste 30% dintre ei au ales să cumpere produse fără zahăr în ultimele 3 luni.

Dintre consumatorii de dulciuri fără zahar, 38% dintre consumatori au între 15-24 de ani, iar alți 38% se încadrează în categoria de 25-34 de ani.

Procentele scad ușor odată cu înaintarea în vârsta, astfel avem 32% pentru categoria 35-44 de ani și doar 23% la românii de peste 44 de ani.

În același timp, studiul ne arată că 35% dintre cei care au mâncat produse fără zahăr în ultimele 3 luni sunt necăsătoriți. Sunt mai numeroși și cei fără copii, aceștia reprezentând 52% din rândul celor care au optat pentru acest gen de produse.

Cum influențează nivelul de educație preferința pentru alternativele fără zahăr

Din totalul popuției, cei cu educație medie și inferioară aleg mai rar alternative la zahar decât cei cu studii superioare (25% vs 34%).

De asemenea, există și diferențe de gen când vine vorba de consumul produselor fără zahăr. Remarcăm că dintre consumatori 54% sunt femei și 46% bărbați.

Consumul de produse fără zahăr mai este influențat, conform studiului, și de nivelul de calificare profesională.

Astfel, doar 22% dintre gulerele albastre (respondenți cu meserii calificate ce presupun muncă fizică, manuală) consumă produse fără zahăr, față de gulerele albe care ajung la un procent de 45%.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...