Used Products anunță o creștere de 70% a cifrei de afaceri în 2020

Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, a înregistrat o cifră de afaceri de 4 milioane lei în 2020.

La începutul crizei sanitare, din motive de siguranță, singura modalitate prin care s-a putut interacționa cu clienții Used Products a fost în format online.

Acest lucru a avut ca efect și îmbunătățirea serviciilor pentru acest segment.

Mulți clienți care vizitează magazinul Used Products pentru a vinde produse care nu le mai sunt de folos ori ca să achiziționeze produse perfect funcționale.

Cu alte cuvinte, un client poate cumpăra un produs pre-folosit, testat și verificat în amănunt, care este la un preț mult mai avantajos față de prețul aceluiași produs nou.

Retailerul olandez, care are în jur de 60 de magazine în cinci ţări plănuiește să se extindă pe piața românească în sistem de franciză, la Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi, Sibiu, Oradea sau Arad.

- Publicitate -

BYD, concurentul Tesla, intră pe piața din România cu patru modele. Cum sunt prețurile?

Liderul mondial în producția de autovehicule electrice, BYD, este prezent oficial și în România, introducând modele 100% electrice și...

FOMO aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live și evenimente de networking

FOMO, the Festival of Modern Owners, va aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live, peste 30 de evenimente...