Cosmetic Plant a atins o cifră de afaceri de peste 11 milioane lei în 2020

Cosmetic Plant a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane lei și anticipează o creștere cu 15% pentru 2021.

Printre factorii principali care au contribuit la afacerile din 2020 se numără și succesul produselor din gama fusion, care au reprezentat 20% din totalul vânzarilor din categoria de produse de îngrijire a tenului.

Totodată, creșterea a fost impulsionată și de extinderea distribuției în lanțurile de magazine Kaufland.

Ce produse Cosmetic Plant s-au vândut cel mai bine anul trecut

Produsele care se regăsesc în gama essential – cu gălbenele, cătină, miere, argan, coenzima Q10 și ceai verde – rămân în continuare în preferințele consumatorilor din 2020.

Anul trecut a crescut interesul și pentru produsele din gama Vitamina C TETRA – fiolele cu vitamina C și seturile de îngrijire SKIN BOOST, adaptate grupelor de vârstă 30+, 40+ și 50.

Un plus au avut și noile produse din gama fusion, care a înregistrat un succes foarte mare în primul an de la lansare.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...