Tuio este noua agenție de brand a Starbucks România

Tuio a fost desemnată noua agenție de brand, cu focus pe digital, a Starbucks România. Americanii au pe piața locală 53 de cafenele.

Principalele direcții ale colaborării Tuio – Starbucks se concentrează pe creșterea prezenței brandului în mediul digital și pe adaptarea strategiei de comunicare pe plan local, în contextul „noii normalități” generate de pandemie.

„Ne-am străduit mereu să perfecționăm momentele care ne leagă atunci când ne bucurăm de o cafea într-o locație Starbucks. În contextul actual, am căutat agenția potrivită pentru a susține comunicarea generală a brandului și care, în același timp, să traducă această experiență în zona digitală”, declară Maria Feer, Brand Manager Starbucks.

Colaborarea dintre Tuio și Starbucks România a început deja, iar aceasta va include activări de brand integrate (online și offline), social media, media digitală, dar și alte proiecte de comunicare în alte canale relevante.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...