Black Friday evoMAG, vânzări totale de 5 milioane euro

Black Friday, organizat de evoMAG în acest an în intervalul 1 – 24 noiembrie, a generat, în total, vânzări de 5 milioane de euro, cu o valoare medie a comenzii de 800 de lei.

În această perioadă clienții evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site a fost, în campania de Black Friday, de peste 1,7 milioane. Mai mult, evoMAG a oferit reduceri la peste 70.000 de produse.

Și în 2019, bărbații au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 70% au fost bărbați şi 30% femei.

În ceea ce privește profilul cumpărătorilor, în campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr (18 – 24 de ani) și cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.

De asemenea, 35% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday. Aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.

Anul acesta, cele mai achiziționate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC și vehicule electrice.

Cea mai scumpă comandă plasată de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost în valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri.

Pe parcursul desfășurării campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 23% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 24 noiembrie 2019.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...