Lidl a facilitat exportul de produse românești, în valoare de 28 milioane euro

În anul 2018, Lidl a facilitat exportul produselor furnizorilor români, către magazinele Lidl din Europa, în valoare de peste 28 milioane de euro, cu 40% mai mult decât în anul 2017.

Produse precum lactate, ulei, sucuri sau snacks-uri au ajuns pe rafturile magazinelor Lidl din Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Grecia, Irlanda, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Spania, Slovacia și Ungaria. Datele au fost incluse în cel de-al doilea raport de sustenabilitate Lidl, lansat astăzi, pentru perioada 1 martie 2017 – 28 februarie 2019.

Printre datele expuse în raport se numără valoarea produselor românești care au ajuns în magazinele Lidl din Europa, numărul furnizorilor români parteneri Lidl și investiițiile în dezvoltarea lor, măsurile și rezultatele obținute în reducerea cantității de plastic și în creșterea cantităților de deșeuri colectate și reciclate, valoarea investițiilor în proiectele ONG-urilor partenere, precum și alte informații despre demersurile de sustenabilitate ale companiei.

Principalele rezultate ale celui de-al doilea raport de sustenabilitate Lidl România.

Resurse și Agricultură

  • Lidl a eliminat din sortimentul său și din
    rețetele articolelor achiziționate de la furnizorii români ouăle care provin de
    la găini crescute în baterii.

Lanțul de aprovizionare și procesare

  • gradul de poluare a fost redus cu 717.064 kg eCO2, iar cantitatea de deșeuri a fost redusă cu 66.162 kg, prin parteneriatul cu CHEP, de  reutilizare a paleților.
  • achiziționate a crescut în 2018, cu 19,42%, comparativ cu anul 2017. În total, peste 90.000 de tone de fructe și legume au fost achiziționate de la peste 200 de producători locali, certificați Global Gap.
  • din camioanele cu care a fost transportată marfa au fost Euro 5 și Euro 6.
  • pentru tot sortimentul a crescut în anul 2018 cu 9,69%, de la 320 în 2017, la 351 în 2018.

Operațiuni și procese

  • în magazinele și depozitele Lidl și trimise către centrele de reciclare în perioada de raportare.
  • energie regenerabilă folosită în 2018.

Clienți și Societate

  • Peste 32.000.000 lei au fost investiți în proiecte cu impact asupra
    mediului, educației și sănătății
    implementate de peste 60 de organizații
    non-guvernamentale.
  • Numărul de produse din gama Cămara Noastră a crescut cu 75% – de la 98 de produse în 2016, la 175 de produse în 2018.
- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...