ING Bank a trecut de la 14% din persoane care lucrează de acasă la peste 95% menținând fluxul de lucru și standardele obișnuite.
Pentru început, a fost implementată la nivel local o soluție VPN pentru a le pune la dispoziţie aproape tuturor angajaţilor experienţa muncii de acasă.
Toți angajații aveau deja laptopuri și telefoane mobile, dar 500 de monitoare le-au fost trimise acasă și, de asemenea, multe scaune.
Sucursalele ING au acum o soluție de lucru de la domiciliu pentru prima dată, iar programul de lucru a fost redus până la ora 15:00.
Mai mult, a fost lansat un nou instrument de comunicare internă – Yammer – și în două săptămâni au fost 1.325 de utilizatori activi, dintr-un număr total de peste 2.500 de angajați, care folosesc zilnic acest instrument pentru a interacționa. Conversațiile deschise sunt recurente.
Un sondaj intern realizat cu angajații INGBank România în luna aprilie, referitor la experiența lor de lucru de acasă, a descoperit că aceasta a avut un impact pozitiv important asupra echilibrului dintre viața profesională şi cea personală.