94% dintre magazinele online au erori de bază în procesul de checkout

Majoritatea magazinelor online europene (94%) au cinci sau mai multe erori pe paginile lor de plată, arată o analiză Stripe.

Platforma a analizat 800 de site-uri de top din Marea Britanie, Germania, Franța, Spania, Suedia, Italia, Polonia și Olanda.

Europenii se așteaptă la o experiență de plată rapidă și intuitivă, 21% spunând că vor renunța la o achiziție dacă checkout-ul durează mai mult de un minut.

Comercianții nu reușesc să treacă acest test de un minut, 44% dintre consumatori spunând că, în medie, le ia mai mult de trei minute pentru a finaliza o achiziție.

Drept urmare, aproape unul din cinci (17%) cumpărători online au abandonat o achiziție în ultimul an din cauza unui proces îndelungat de plată.

Unele dintre cele mai frecvente erori sunt neacceptarea portofelelor digitale și lipsa unei tastaturi numerice pentru introducerea numerelor de card pe dispozitivele mobile.

O altă eroare gravă este permiterea operării tranzacțiilor având numere de card sau date de expirare incorecte.

Pagini de checkout care frustrează clientul

42% dintre companii au făcut cel puțin trei greșeli la formatarea informațiilor de plată sau la afișarea mesajelor de eroare.

Aceste greșeli includ lipsa avertizării clienților în cazul în care aceștia au introdus un număr de card invalid sau dacă au încercat să plătească cu un card expirat

61% nu au acceptat completarea automată a adresei și 9% nu au acceptat nici completarea automată a adresei, nici completarea nativă a adresei.

10% din paginile de plată nu au permis clienților să-și folosească în mod implicit adresa de facturare ca adresă de expediere.

75% nu au permis clienților să-și salveze informațiile de plată pentru o utilizare ulterioară.

Lipsa optimizărilor pentru smartphone

Peste o treime (37%) dintre consumatori afirmă că își fac majoritatea cumpărăturilor de pe un dispozitiv mobil.

Cu toate acestea, 89% din paginile de plată analizate nu au acceptat Apple Pay, iar 85% din paginile de plată nu au acceptat Google Pay.

20% dintre site-uri nu au pus la dispoziție o tastatură numerică pentru a facilita introducerea numărului de card pe dispozitive mobile.

- Publicitate -

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...

Mai bine de jumătate din angajații la stat au vârsta cuprinsă între 45 și 65 ani

În sectorul public, majoritatea persoanelor sunt de vârstă mai înaintată, 54% dintre persoanele din categoria de vârstă 46-55 ani...