75% dintre români vor cumpăra articole noi de modă de Black Friday

75% dintre români intenționează să cumpere articole de modă de Black Friday, arată cel mai recent studiu GLAMI.

Totuși, 47% dintre cumpărători nu au planificat achiziții specifice, ci doar caută cele mai bune oferte.

Aproape 68% dintre clienții români vor alege să cumpere mai ales online în acest interval de timp, în timp ce 25% vor cumpăra atât online, cât și offline (50/50).

Există încă oameni care nu intenționează să cumpere articole de modă de Black Friday, anul acesta.

8% dintre participanții la sondaj au declarat clar că sunt conștienți de frenezia online de Black Friday, dar nu vor cumpăra nimic anul acesta.

Un procent de 16% dintre persoane au declarat că sunt încă în dezbatere cu privire la comenzile lor de Black Friday.

Jumătate dintre persoanele care nu intenționează să cumpere piese de îmbrăcăminte de Black Friday (48%) spun că vânzările și reducerile sunt disponibile pe tot parcursul anului.

Mai cumpără românii din magazinele fizice?

Interesant este că doar 2% dintre participanții la studiu intenționează să cumpere mai ales offline anul acesta.

Când au fost întrebați despre principalul avantaj al comenzilor online, compararea prețurilor a fost invocată drept cel mai puternic factor de convingere, alături de confort.

În contextul pandemiei, aproape jumătate din oamenii (44%) care au spus că vor face cumpărături și offline vor părăsi un magazin fizic dacă văd că este supraaglomerat.

Altfel, când au posibilitatea de-a cumpăra într-un magazin fizic versus de-a comanda online de la același magazin, românii aleg online (58%).

- Publicitate -

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...