75.000 de clienți noi aderă lunar la serviciile digitale Raiffeisen Bank

La finalul primului semestru 2021, numarul clientilor digitali ai Raiffeisen Bank a ajuns la 950.000 (din 2,18 milioane de clienti persoane fizice). 

In acest an, peste 75.000 de clienti, in medie, in fiecare luna, au inceput sa foloseasca serviciile digitale oferite de banca.

In ceea ce priveste clientii corporate, peste 99% dintre ei tranzactioneaza cu banca exclusiv prin canale electronice.  

Au crescut plățile cu cardul de credit

In prima jumatate a anului 2021, platile cu cardurile de credit au crescut cu 23%, fata de perioada similara din 2020.

Numarul tranzactiilor e-commerce efectuate de persoane fizice, prin intermediul cardurilor de debit Raiffeisen Bank, a crescut cu 75%, fata de prima jumatate a anului trecut.

Platile cu telefonul, ceasul sau orice card al bancii s-au dublat in primele 6 luni din 2021, fata de aceeasi perioada din 2020. 

Raiffeisen Bank are 2,2 milioane de clienti, persoane fizice si juridice, peste 4.600 de angajati, 300 de agentii, 700 de ATM-uri, 400 de masini multifunctionale si o retea de peste 24.400 de POS-uri. 

La finalul lunii iunie 2021, peste 60% din cele 300 unitatile Raiffeisen Bank operau cu casierie digitala.

Mai mult, din acest an a instalat deja 20 de echipamente Smart DropBox pentru depunerea unor sume mari de bani cash.

- Publicitate -

O bună parte din români folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal

Un procent de 40% dintre românii din mediul urban folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal, iar 28% la...

Dimitrie Pompeiu, zona de birouri cea mai căutată în primul trimestru din 2024

După primele 3 luni ale anului curent sectorul de birouri din București înregistrează o creștere în cea ce privește...