7 moduri in care poti sa-ti cresti afacerea cu un portal web

Ai un website pe care il promovezi si optimizezi ori de cate ori ai ocazia, dar iti dai seama ca ai nevoie de mai mult pentru a genera un profit stabil? Atunci cand administrezi un business care depinde in foarte mare masura de experienta online a clientilor, promovarea produselor si serviciilor printr-un website clasic nu este suficienta.

Clientul asteapta o experienta cu adevarat personalizata si capabila sa ii ofere acces la informatiile de care el are nevoie intr-un timp foarte scurt. In acest context, de cele mai multe ori o structura clasica de website nu poate sa raspunda rapid nevoilor clientilor avand o serie de limitari derivate din abordarea generala pe care se bazeaza (este construit sa comunice unidirectional si sa ofere informatii oricarui vizitator).

Spre deosebire de un website care presupune accesul in baza unui url, portalurile online reprezinta un punct unic de acces pentru un numar limitat de utilizatori. Aceasta abordare de tipul portal web te ajuta sa iti dezvolti afacerea printr-o serie de beneficiii pe care le genereaza:

  1. administrezi mai usor contactele si ai acces la mai multe date despre potentialii tai clienti;
  2. prin faptul ca integreaza inteligent informatiile din spate (despre clienti si utilizatori, produse, servicii, interactiuni, interese, etc.) intr-o interfata unica, iti permite sa administrezi cu usurinta datele; 
  3. este o solutie centrata pe experienta utilizatorului, determinandu-l pe acesta sa aiba o serie de interactiuni relevante in pagina;
  4. face posibila o comunicare bidirectionala (client – furnizor de produse/servicii);
  5. reprezinta o cale de acces catre informatii specifice, astfel ca doar utilizatorii cu adevarat interesati de produsele/serviciile pe care le oferi vor fi prezenti si activi in platforma;
  6. prin faptul ca se bazeaza pe informatii actualizate frecvent, aduce contactele din platforma mai aproape de conversie – transformarea lor in clienti;
  7. ofera o experienta personalizata, un element cheie pentru a-ti convinge potentialii clienti ca le intelegi cu adevarat asteptarile si nevoile.

Daca te gandesti sa iti cresti sansele de a genera profit pe termen lung cu ajutorul unui portal web, este important sa externalizezi acest proiect catre un furnizor de servicii specializat pe realizarea de website-uri cu experienta demonstrata in crearea de portaluri web.

O astfel de companie software te va ajuta sa dezvolti un proiect dedicat in functie de cerintele industriei din care face parte compania ta dar, mai ales, in functie de nevoile specifice ale acesteia. 

Iata cateva exemple de functii si functionalitati integrate in portaluri web pentru diferite industrii:

  • O platforma de self-marketing, unde membrii isi creeaza propriile showroom-uri, cumpara sau vand produse, se alatura anumitor comunitati si interactioneaza usor intre ei si cu proprii clienti. Solutia a avut ca obiectiv definirea unui marketplace deschis si liber, pentru micro-afaceri din intreaga lume si s-a bazat pe
    • integrarea completa cu API-ul Facebook, facilitand actiuni precum crearea de cont, autentificarea, postarea de produse si aplicatia de tab in pagina de Facebook;
    • crearea de cont si autentificare prin Twitter;
    • instrumente integrate care imbunatatesc vizibilitatea din punct de vedere SEO a brand-urilor si posibilitatea de distribuire a linkurilor prin retelele de socializare, pentru scopuri de marketing;
    • posibilitatea de a participa la discutii in cadrul comunitatii si de a stabili conexiuni cu alti proprietari de afaceri;
    • implementarea propriului sistem de plata.
  • Solutia de portal online care se adreseaza unui grup de profesionisti interesati de optimizarea comunicarii de brand prin tehnologie care a integrat
    • instrumente pentru creare de continut si design;
    • streaming live;
    • calendar editorial si programarea publicarii pe canale multiple;
    • competitii gazduite;
    • API Web Services – publicare posibila pe orice canal;
    • audit de continut si inteligenta contextuala si descoperire de continut nou;
    • transmiterea live a evenimentelor;
    • managementul rolurilor si al fluxului de lucru;
    • monitorizarea brandului in cadrul Social Media;
    • gazduirea de mini-site-uri;
    • e-mail marketing;
    • gestiunea activelor digitale;
    • editare foto si efecte.
  • Dezvoltarea unui portal web ce le permite clientilor sa isi gaseasca cea mai buna asigurare pentru proprile masini cautand in acest sens prin cele mai mari companii de asigurari din Romania. Portalul web a inclus module precum:
  • administrarea utilizatorului;
  • administrarea comenzii;
  • administrarea continutului;
  • rapoarte pe vanzari;
  • serviciu de e-mail marketing.
- Publicitate -

Piața criptomonedelor, scădere puternică a capitalizării totale în august

În august 2024, piața criptomonedelor a resimțit o scădere cu 13,1% a capitalizării bursiere totale, influențată de preocupările macroeconomice...

Prima locație Berăria H din provincie, la Iași. Compania a achiziționat și restaurantul Shorley

Berăria H a câștigat licitația pentru terenul fostei fabrici de țigarete din Iași, cu o suprafață de peste 30.000...