7 din 10 vizitatori ai Fashion House Outlet cumpără și produse din magazine

FASHION HOUSE Outlet a înregistrat cele mai bune rezultate ale sale din ultimii șapte ani. Rezultatele pozitive reprezinta o urmare a îmbunătățirii continue a ofertei premium de retail din cadrul centrului comercial, cu opt noi deschideri de magazine și contracte de închiriere semnate.

Indicatorul cu cea mai bună evoluție în 2017 a fost reprezentat de vânzările de retail, care au înregistrat o majorare de 10% comparativ cu anul anterior, un ritm de creștere de peste trei ori mai mare față de cel înregistrat în 2016.

Îmbunătățirea continuă a ofertei premium de retail din cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre s-a concretizat și printr-o majorare de 4% a ratei de conversie, care a atins 72%, ceea ce înseamnă că mai mult de șapte vizitatori ai centrului comercial realizeaza și cumpărături pe segmentul fashion, un procent semnificativ mai ridicat comparativ cu media înregistrată pe piața locală de retail. În același timp, cheltuiala medie pe client a crescut cu 8% comparativ cu 2016, în timp ce traficul a înregistrat o majorare de două procente.

2017 a adus un nouă performanță foarte bună, ceea ce demonstrează că consumatorul român devine tot mai conștient de raportul dintre cheltuielile sale și valoarea articolelor fashion pe care și le dorește. De aceea înregistrăm în fiecare an o majorare semnificativă a tuturor indicatorilor de afaceri și observăm cum cumpărătorii noștri se întorc tot mai satisfăcuți de oferta premium de articole din categoria fashion din cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre București”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director of FASHION HOUSE Group.

Noi magazine în cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre București

2017 a fost un an bogat în deschideri de magazine în cadrul primului și singurului outlet profesionist din România. Astfel, anul a debutat cu inaugurarea magazinelor Levi’s și Motor Jeans și a continuat cu deschiderile Casa Convenienza by Casa Magica, Solmar Outlet, Tina R și Exclusive VN.

În același timp, procesul de închiriere din cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre București a înregistrat un nou an pozitiv, cu mai multe mărci importante adăugate schemei de retail, precum Koton sau English Home. De asemenea, în perioada imediat următoare va fi deschis un magazin sub binecunoscuta marcă premium americană de încălțăminte și articole vestimentare sportive și casual Under Armour.

Îmbunătățirea constantă a operațiunilor noastre și a ofertei de retail s-a concretizat printr-un start excelent in 2018, cu o majorare de 10% a vânzărilor de retail și de 9,5% a numărului de vizitatori înregistrați în ianuarie, comparativ cu perioada similară a anului anterior. Vom continua să adăugăm mărci premium la schema de retail, întărind astfel atractivitatea sa pentru toți potențialii vizitatori”, a declarat Sorin Ioan Blaga, General Manager of Liebrecht & wooD Romania and Retail Operations Director for FASHION HOUSE Outlet Centre Bucharest

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...