7 din 10 magazine online românești sunt interesate să livreze în afara țării

În perioada Black Friday (luna noiembrie), magazinele online care vând și în alte piețe își vor putea chiar tripla volumele pe segmentul cross border

Peste 70% din magazinele online românești au în vedere extinderea ariei de vânzare în afara țării, potrivit unei analize Packeta. Retailerii online targetează pentru extindere țările europene în care s-au dezvoltat comunități mari de români.

Packeta estimează dublarea volumului lunar de livrări internaționale în noiembrie și decembrie, când magazinele derulează campanii de reduceri, în comparație cu media primelor 10 luni.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Predominant, cele mai multe livrări cross border din România ajung în Ungaria, Bulgaria, Grecia, Cehia, Slovacia, Germania, Italia, Spania, Anglia și Polonia, cu focus în zonele unde există comunități mari de români.

În prezent, segmentul de fashion se află între primele poziți în preferințele clienților care comandă din afară (atât comenzi plasate la magazine online din România cu livrare internațională, cât și invers).

Grupul polonez Paketa are o rețea internațională de peste 16.000 de puncte pick-up proprii / lockere și alte 139.000 de puncte pick-up partenere și lockere în toată Europa.

CITEȘTE ȘI | Doraly.ro: primul magazin online cu prețuri variabile în funcție de cantitate

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...