65% dintre oameni vor să ofere cadouri cu însemnătate de Crăciun

Trei sferturi (77%) dintre europeni spun că 2020 este anul care le-a amintit care sunt lucrurile cu adevărat importante în viață și 65% își propun să ofere cadouri cu însemnătate de Crăciun, arată un studiu Mastercard.

În timp ce 58% dintre consumatori declară că vor restrânge bugetul alocat, după un an cu multe provocări, mai mult de jumătate (51%) spun că vor face cadouri mai personalizate, iar 45% vor investi mai mult timp în a le alege sau a le confecționa.

Provocările aduse de 2020 i-au făcut pe oameni să fie mult mai grijulii în fiecare zi, chiar și față de cei pe care nu îi cunosc, iar 17% afirmă că au cumpărat cadouri pentru un străin, în semn de susținere pentru cei nevoiași, după un an dificil.

Aproape jumătate (48%) dintre europeni au cumpărat cadouri pentru a susține o cauză: 1 din 5 (18%) au cumpărat produse pentru a sprijini o asociație caritabilă, 17% au achiziționat cadouri care susțin adopția animalelor de companie, iar 14% au făcut donații direct către o asociație, în numele cuiva.

În plus, 19% au declarat că au cumpărat felicitări de Crăciun caritabile anul acesta.

De asemenea, europenii sunt mult mai atenți și la magazinele de unde cumpără în acest an. Jumătate  (50%) au declarat că, prin intermediul cadourilor de Crăciun, au putut contribui cu ceva pentru comunitate.

Astfel, 59% au cumpărat de la producători locali pentru a ajuta la redresarea comunității, 44% au cumpărat felicitări de Crăciun de la mici afaceri locale, 61% vor cumpăra alimentele și băuturile pentru masa de Crăciun de la un magazin local, iar 27% au rezervat o masă pentru cina de Crăciun la un restaurant independent din cartierul în care locuiesc.

Coșurile cu produse artizanale (38%), cadourile pentru relaxare (37%) și fotografiile înrămate (35%) sunt primele pe lista de cadouri menționate de consumatori, urmate fiind de experiențe oferite cu scopul de a petrece timp împreună (32%) și decorațiuni personalizate (26%).

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...