Comenzile plasate de clienții evoMAG în provincie au generat anul trecut 60% din vânzările totale ale retailerului, categoria cu cele mai mari creșteri fiind IT&C. Acesta este primul an în care vânzările evoMAG din provincie le-au depăşit pe cele din Bucureşti, tendință ce se va menține și în 2018.
„Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare foarte importantă care ne confirmă o direcţie de urmat şi care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG. „Clienții evoMAG au încredere în consultanța pe care le-o oferim în procesul de achiziție și, mai departe, sunt mulțumiți de serviciile post-vânzare, iar livrarea cât mai rapidă la nivel național a produselor dorite este un serviciu în care vom investi anul acesta”.
Creșterea numărului de comenzi din provincie vine pe fondul îmbunătăţirii procesului de livrare a produselor şi a experienţei de cumpărare pentru clienţi. De exemplu, noua interfaţă conferă site-ului o viteză de încărcare mai rapidă, iar produsele pot fi urmărite mai uşor, simplificându-se astfel întregul proces de achiziţie.
Anul trecut, evoMAG a redus timpul de livrare a comenzilor, la nivel național, peste 90% dintre achiziții ajungând la clienţi în cel mult 24 de ore.
evoMAG a extins, anul trecut, parteneriatele cu companiile de curierat şi livrează, în prezent, cu patru curieri cu rețele naționale. În Bucureşti, evoMAG livrează produsele comandate cu flota proprie, iar clienții pot opta chiar şi pentru livrarea într-o oră sau în trei ore.
Diversificarea soluțiilor de finanțare oferite de partenerii evoMAG, precum plata cu cardul în rate fără dobândă sau credit online, a contribuit, de asemenea, la creşterea vânzărilor evoMAG în provincie.