58,2% dintre românii care au intrat pe internet au făcut cumpărături online

Conform ultimelor date publicate de INS, 58,2% dintre românii cu vârsta de 16-74 ani, care au intrat pe internet în 2019, au făcut cumpărături online.

45% dintre ei au efectuat comenzi şi cumpărături online în ultimele 3 luni, 32% în perioada cuprinsă între 3 luni şi 1 an şi 23% cu mai mult de 1 an în urmă.

Faţă de anul anterior, ponderea celor care au apelat la comerţul electronic a crescut în 2020 cu 15,8%. Această tendinţă se observă atât la persoanele de sex masculin, cât şi la cele de sex feminin, cu 16,2%, respectiv 15,5% mai mult faţă de anul 2019.

În mediul urban, ponderea persoanelor care au comandat bunuri pe internet a crescut cu 16,1%, iar în mediul rural cu 15,6%.

În 2020, internetul a fost accesat pentru a comanda/cumpăra produse de patru din şapte dintre bărbaţi (58,7%), raportul fiind aproximativ la fel şi pentru femei (respectiv 57,7%).

Pe grupe de vârstă, persoanele care apelează la serviciile magazinelor online sunt atât tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 – 34 ani (69,9%), cât şi persoanele adulte cu vârsta cuprinsă între 35 – 54 ani (60,3%).

- Publicitate -

Gigantul turc Trendyol va avea sediu în București și un depozit local

Platforma de comerț electronic Trendyol va deschide un sediu în București și un depozit local, pentru care va angaja...

Românii s-au relaxat. Peste jumătate nu mai văd Covid-19 ca pe o amenințare

Peste 53% dintre români cunosc persoane care au fost infectate cu Covid-19 în ultimele 3 luni, iar 55% afirmă...