570.000 de comenzi plasate pe Vivre în ultimele șase luni

Vivre confirmă evoluția segmentului home & deco în România prin datele înregistrate în ultima jumătate a anului 2019 și la începutul anului 2020.

Aceste date indică o creștere de peste 30% a numărului de căutări în online cu privire la mobilier, decor și accesorii pentru organizare. Interesul se regăsește și în creșterea de peste 27% a valorii comenzilor plasate în ultimele 6 luni pe site-urile Vivre, față de aceeași perioadă a anului precedent.

În acest interval au fost plasate peste 570.000 de comenzi, iar cea mai mare comandă înregistrată în România a fost de 20.989 €. Recordul de trafic a fost atins în noiembrie, când aproximativ 42.000 de utilizatori unici au fost prezenți pe site.

La nivelul anului 2019, Vivre a înregistrat un număr total de 316.316 clienți activi, din care 189.000 au fost clienți noi. S-au procesat peste 2.300.000 de produse ce au fost livrate în România și alte 8 țări, iar cele mai multe vânzări au fost realizate în România, Bulgaria, Ungaria și Croația.

Acest trend ne-a sprijinit dezvoltarea accelerată și astfel am reușit să îmbogățim ecosistemul Vivre cu peste 189.000 de clienți noi. În 2020 migrarea se va accelera, pe măsură ce piața se va obișnui cu beneficiile comenzilor din confortul propriei locuințe”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing.

Începutul lui 2020 continuă evoluția interesului față de segmentul online de home & deco. Doar în ianuarie, Vivre a înregistrat o creștere de aproximativ 31% a numărului de vizitatori față de aceeași lună a anului 2019. Aproximativ 35% din utilizatori au provenit din România. Traficul de pe mobil a continuat creșterea și a depășit 75% din totalul vizitelor pe site-urile și aplicațiile Vivre.

„Anul acesta vom continua trendul ascendent din povestea Vivre, respectiv să creștem mult și sănătos. Investim masiv în operațional și în marketing. Ne concentrăm toate acțiunile pentru a stimula loialitatea față de brand: produse deosebite, experiențe inovatoare și focus pe piața de home & deco.”, a declarat Monica Cadogan, CEO & Co-founder Vivre.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Cum să alegi conectorii potriviți pentru doze electrice în funcție de proiectul tău

Alegerea conectorilor potriviți pentru dozele electrice este un pas esențial în orice proiect de instalație electrică, fie că este...