54% dintre români vor cumpăra cel puțin un produs de Black Friday

Suma medie alocată pentru Black Friday va ajunge la 2.200 de lei

Nouă din zece români știu ce este Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs cu această ocazie.

Potrivit studiului, 54% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani doresc să cumpere cel puțin un produs de Black Friday si intenționează să aloce în medie 2.200 de lei pentru a beneficia de reduceri.

Studiul arată și o preferință crescută pentru mediul online în rândul potențialilor cumpărători de Black Friday: 46% dintre aceștia se gândesc prima oară la un magazin online, înregistrând o creștere de 20% față de anul trecut.

eMAG se află pe primul loc în clasamentul retailerilor online luați în calcul pentru cumpărăturile de Black Friday, urmat de Altex.ro și Flanco.ro.

În privința produselor pe care doresc să le cumpere, datele arată un interes crescut pentru produse pentru întreaga familie precum electrocasnice și  televizoare, dar și pentru telefoane mobile și îmbrăcăminte.

Studiul privind Black Friday a fost realizat de Kantar România în perioada 27-30 octombrie, pe un eșantion de 2003 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, din întreaga țară.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

TBI Bank își schimbă proprietarul. Va fi achiziționată de o companie americană

4finance Holding S.A. a semnat un acord definitiv pentru vânzarea TBI Bank EAD către Advent International, unul dintre cei...

Domeniile Ostrov, creștere puternică a vânzărilor online pentru gama de vinuri Naiada

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2025, Domeniile Ostrov au înregistrat o creștere de peste 130% a vânzărilor...