Nouă din zece români știu ce este Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs cu această ocazie.
Potrivit studiului, 54% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani doresc să cumpere cel puțin un produs de Black Friday si intenționează să aloce în medie 2.200 de lei pentru a beneficia de reduceri.
Studiul arată și o preferință crescută pentru mediul online în rândul potențialilor cumpărători de Black Friday: 46% dintre aceștia se gândesc prima oară la un magazin online, înregistrând o creștere de 20% față de anul trecut.
eMAG se află pe primul loc în clasamentul retailerilor online luați în calcul pentru cumpărăturile de Black Friday, urmat de Altex.ro și Flanco.ro.
În privința produselor pe care doresc să le cumpere, datele arată un interes crescut pentru produse pentru întreaga familie precum electrocasnice și televizoare, dar și pentru telefoane mobile și îmbrăcăminte.
Studiul privind Black Friday a fost realizat de Kantar România în perioada 27-30 octombrie, pe un eșantion de 2003 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, din întreaga țară.