500 de magazine Mega Image

Mega Image ajunge la 500 de magazine și continuă să alimenteze inima caselor cu inspirație.

Pentru a sărbători momentul și a mulțumi clienților pentru loialitate, o campanie promoțională se va desfășura în toate magazinele Mega Image, în luna noiembrie.

“Cele 500 de magazine reprezintă un moment de referință în dezvoltarea companiei noastre, în această continuă expansiune care ne-a transformat într-o echipă solidă și competitivă și ne-a poziționat în topul retailului modern. Este ceea ce ne confirmă cel mai bine în acest moment drept cel mai mare lanţ de supermarketuri din România. Și, nu în ultimul rând, este dovada a tot ceea ce facem pentru clienții noștri, să le asigurăm produse proaspete în fiecare zi, să le aducem noutăți și să le fim astfel sursă de inspirație”, a declarat Vassilis Stavrou, General Manager al Mega Image România.

Cele 500 de magazine susțin dezvoltarea pozitivă și rapidă a Mega Image în ultima perioadă, care a fost marcată de investiții susținute în proiecte noi, alături de platforma de comunicare “Inspirație pentru inima casei tale”.

Mai mult, ritmul de creștere al Mega Image în această perioadă a fost printre cele mai mari din comerț de până acum, ceea ce confirmă încă o dată strategia companiei de a avea o dezvoltare susținută pe piață și de a rămâne în continuare prima alegere a consumatorilor.

Alături de deschiderile de noi magazine din ultimul an, evoluția pozitivă a Mega Image a fost susținută în ultimul an de proiecte precum: dezvoltarea conceptelor speciale de magazine (Wine Gallery, Equilibrium, concept store Baneasa), dezvoltarea și lansarea mărcilor proprii (Gusturi Românești, Mega Apetit), campaniile de loializare (vivo I Villeroy & Boch, SuperFlizz) si alături de serviciile special create pentru consumatori, în magazine (echipele “Red Team” de consultanți la raft).

Pentru a sărbători momentul și a mulțumi clienților pentru loialitate, Mega Image a pregătit o campanie promoțională care se va desfășura în toate magazinele, în luna noiembrie. Astfel, numeroase produse vor avea prețuri speciale, iar pe parcursul campaniei, clienții se vor bucura de numeroase surprize în timpul cumpărăturilor.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...