Numărul vizitatorilor din AFI Cotroceni a crescut cu 4% în cel de-al doilea trimestru al anului față de aceeași perioadă din 2016, reprezentând o medie de 50.000 de persoane pe zi.
Vânzările retailerilor din AFI Cotroceni (cifra de afaceri) au crescut cu 2% față de rezultatele înregistrate în T2 2016.
Peek&Cloppenburg (P&C) va deschide un magazin de 5.200 mp în AFI Cotroceni, ca parte din lucrările de extindere a centrului comercial cu 6.500 mp. Ca urmare a acestor lucrări, AFI Cotroceni va avea o suprafață închiriabilă de aproape 90.000 metri pătrați.
Rezultatele centrului comercial AFI Ploiești continuă să înregistreze creșteri semnificative pe toți parametrii. Vânzările retailerilor (cifra de afaceri) s-au majorat cu 19% în T2 și cu 16% în primele 6 luni ale lui 2017, comparativ cu aceleași perioade din 2016. De asemenea, numărul vizitatorilor din centrul comercial a ajuns la peste 15.000 de persoane pe zi. Gradul de ocupare a centrului comercial din Ploiești rămâne constant, la 99%.
Lucrările de construcție pentru AFI Brașov, cel de-al treilea centru comercial al AFI Europe România, au avansat, iar rata de alocare a atins deja 80%. Centrul comercial va oferi o suprafață totală închiriabilă de 45.000 mp (160.000 mp GBA) la care se adaugă două turnuri de birouri Clasa A, pe o suprafață de 25.000 mp GLA.
Valoarea totală estimată a investiției pentru centrul comercial și prima clădire de birouri este de peste 120 milioane de euro. Întregul proiect este dezvoltat pentru a primi certificarea LEED Gold pentru clădiri „verzi”.
AFI Europe România a publicat rezultatele financiare obținute în T2 și în primul semestru al anului 2017, înregistrând un venit operațional net din activele sale generatoare de venit din România de 12,5 milioane de euro în T2 și de aproape 25 de milioane de euro în primul semestru, ce reprezintă o creștere de 10,4% în trimestrul 2 și de 11,5% în primele șase luni ale lui 2017, comparativ cu perioadele similare din 2016.