5 To Go a ajuns la un număr de 100 de francize și se pregătește să atingă 200 de locații, până la finalul lui 2020.
Franciza cafenelei cu numarul 100 a fost semnată și urmează a fi implementată.
Compania urmărește deschiderea a 100 de locații noi în următorii 2 ani, extinderea pe plan internațional, noi concepte de locații, dezvoltarea gamei de produse și creșterea mediei de bon.
„An de an am reușit să implementăm și să transformăm în fapte reale pronosticurile făcute cu un an în urmă. Așa s-a întâmplat și în 2018, iar datorită programului de consolidare și dezvoltare al echipei, am reușit chiar să realizăm targetul intern de business development, mai repede cu 2 luni. În momentul de față am bifat deja toate ipotezele cu care am plecat la drum în 2018.” Radu Savopol, co-fondator 5 To Go
Tot în 2018, 5 To Go a dezvolat locații – concept precum: Coffee Spot, Drive Thru, Mobile, Concept Store, iar în anul 2019 va implementa un nou concept dedicat zonei de retail.
Planul de dezvoltare al companiei, include și locații mai spațioase, cu zonă de seatting, dorință tot mai prezentă în rândul sugestiilor venite de la clienți. „Avem în continuare un permanent dialog cu clienții noștrii și observăm ca ușor ușor 5 To Go se transformă într-un love-mark, peste 65% dintre clienții noștrii sunt clienți fideli și exclusivi iar dintre ei, un număr mare își dorește să petreacă mai mult timp în cafenele, să lucreze, să aibă întâlniri de business sau cu prietenii, iar în acest scop, ne propunem să dezvoltăm conceptul către această zonă” Radu Savopol, co-fondator 5 To Go