5 lucruri pe care le putem învăța, ca antreprenori, de la Generația Z

Oare cu fiecare generație de tineri care apare, am putea spune că spiritul antreprenorial crește? Această întrebare apare observând evoluția Generației Z, adică acei tineri care s-au născut între anii 1997 și 2012. Având atât de multe resurse la dispoziție, în comparație cu generațiile anterioare, aceștia nu doar că au un adevărat spirit antreprenorial, ci regândesc și modul în care poți face business.

Tinerii din Generația Z au aspirații mari și dorința de a schimba în bine lumea în care trăim. Iar când vine vorba de business, modul lor de a gândi și de a analiza oportunități îi poate inspira pe antreprenorii de dinaintea lor. Iată ce putem învăța de la Generația Z:

Flexibilitatea în modul de lucru și importanța experiențelor la locul de muncă

Tinerii din Gen Z sunt, înainte de toate, flexibili în ceea ce privește modul de lucru. Acest lucru înseamnă că pot să performeze la fel de bine atunci când lucrează de acasă, precum și de la birou. Sunt deschiși la schimbare și se adaptează ușor la noi moduri de lucru, ceea ce înseamnă că acești tineri s-au adaptat ușor la sistemul de lucru hibrid.

Cu toate acestea, tinerii din Gen Z pun mult accent pe socializare și pe interacțiunea directă cu ceilalți colegi. Potrivit unui studiu inițiat de Genesis Property, companie fondată de antreprenorul Liviu Tudor, tinerii angajați din Generația Z spun că au nevoie de cel puțin 3 zile la birou pentru a fi productivi. Ei cred că socializarea și experiențele de la birou sunt esențiale pentru dezvoltarea și evoluția în carieră.

Curiozitatea pentru tot ce apare nou în domeniul tehnologiei

Generația Z reprezintă o generație care s-a născut în era internetului și a tehnologiei. Acest lucru i-a făcut să se adapteze cel mai bine și cel mai ușor la noutățile din lumea tehnologiei. Ei petrec mult timp online și sunt deschiși la abordări, păreri și idei noi. Știu cum să folosească social media în avantajul lor, prin crearea de conținut care să atragă venit.

În plus, așa cum arată un sondaj al celor de la ZenBusiness, 69% dintre acești tineri au apelat la resurse online pentru a învăța despre antreprenoriat. Ei vor să învețe constant și să fie la curent cu tot ce ține de domeniul tehnologiei.

Angajamentul față de sustenabilitate

Generația Z este cunoscută pentru eforturile pe care le face în ceea ce privește sustenabilitatea și alegerea unor branduri prietenoase cu mediul, iar acest aspect este valabil indiferent că e vorba de modă, alimentație sau tehnologie.

Mesajul pe care îl transmit generațiilor dinaintea lor este acela că trebuie să încercăm să evităm consumerismul și să facem alegeri care susțin mediul înconjurător. Astfel, această atitudine a Gen Z față de sustenabilitate remodelează viitorul planetei noastre.

Înțelegerea puterii comunității: colaborarea și interacțiunea socială

Tinerii din Gen Z cred cu tărie în puterea dialogului, indiferent că interacțiunea socială are loc online sau în mod direct. Deoarece sunt considerați niște nativi digitali, acești tineri se conectează cu ușurință la comunitățile online, unde pot să comunice deschis și să colaboreze cu persoane care au aceleași interese.

În același timp, Gen Z pune accent și pe interacțiunea directă la birou sau în afara locului de muncă. Ei cred că este important ca angajații să comunice deschis, să lucreze ca o echipă adevărată și să se susțină reciproc în situații dificile, iar aceasta reprezintă de fapt puterea comunității.

Importanța echilibrului între viața profesională și personală

Tinerii din Gen Z își doresc să avanseze în carieră, dar sunt și cei care știu să pună o limită între viață profesională și cea personală. Ei consideră că este necesar să existe un echilibru. Tocmai din acest motiv, reușesc să găsească modalități pentru a-și ușura munca, prin optimizarea taskurilor și folosirea eficientă a tehnologiei.

Tot ei sunt cei care se adaptează ușor la schimbări și reușesc să găsească noi modalități de a rezolva sarcini de muncă. Sistemul hibrid de muncă li se potrivește perfect, deoarece le oferă echilibru între viața profesională și cea personală și le satisface nevoia de interacțiune și socializare.

Așadar, cu toate cunoștințele digitale la îndemână și cu pasiunea pentru schimbare, tinerii din Generația Z regândesc ceea ce înseamnă să ai cu adevărat succes în ziua de azi. Ei se adaptează ușor la schimbări, sunt inovativi, își asumă riscuri și profită de orice nouă oportunitate.

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor au crescut și în luna aprilie. Au fost realizate 15.000 de tranzacții

În luna aprilie a acestui an, prețurile apartamentelor de vânzare au înregistrat o creștere de 14% comparativ cu luna...

Mai mulți vizitatori și vânzări mai mari pentru chiriașii NEPI Rockcastle

Vânzările chiriașilor centrelor comerciale NEPI Rockcastle, excluzând hypermaketurile, au fost cu 10,5% mai mari primul trimestru din 2024 față...