5 greșeli de evitat când cumperi produse de birotică

Fiecare antreprenor își dorește să aibă un business care îi aduce profit. Insă, pentru ca acest lucru să fie valabil, angajații trebuie să își dea tot interesul și să fie productivi.

Există și alți factori de luat în considerare dacă dorești să ai un birou eficient și funcțional, factori precum produsul sau serviciul pe care îl vinzi, aprovizionările și, cel mai important, echipamentele. Deși fiecare factor are importanța lui, echipamentele și materialele de birou sunt elemente esențiale.

Aceste materiale te ajută să eficientizezi munca de la birou și să ai un business prosper. Pentru a îți veni în ajutor, iată mai jos cinci greșeli de evitat atunci când cumperi produse de birotică.

Nu faci un inventor al lucrurilor

Majoritatea oamenilor se grăbesc atunci când achiziționează materiale noi, iar acest lucru îi determină adesea să cumpere ce nu trebuie, fără să facă înainte o listă cu obiectele de care au nevoie.

Așadar, înainte de a cumpăra, asigură-te că știi exact care sunt lucrurile pe care trebuie să le achiziționezi. Fă un inventar și încearcă să verifici care sunt obiectele necesare. În funcție de ce este nevoie, alege produsele ținând cont de prețul lor, de caracteristici și, în special, gândește-te dacă materialele sunt potrivite pentru biroul tău. De exemplu, unele produse sunt mai mult decât necesare, printre acestea fiind incluse și capsatoarele și perforatoarele de hârtie pentru birou.

Dacă ai o listă cu tot ce trebuie să cumperi, poți verifica mai ușor dacă ai bifat totul de pe listă. 

Nu investești banii în produse de calitate

Echipamentele pentru birou trebuie considerate a fi o investiție pe termen lung. Mai exact, dacă vrei să faci economii, nu cumpăra produse de proastă calitate. Mai bine achiziționezi mai puține produse de birotică, dar care sunt de calitate. Totuși, asta nu înseamnă că nu există produse bune și accesibile din punct de vedere al costurilor. Pentru a le găsi este necesar să faci mai întâi un research, in timpul căruia să nu omiți magazinele online care au, de regulă, oferte mai avantajoase. 

Nu cumperi produse de birotică pentru întreg biroul

Una dintre cele mai mari greșeli, atunci când achiziționezi produse de birotică, este aceea că nu cumperi produse suficiente pentru tot personalul. Deși achiziționarea materialelor și echipamentelor implică doar câțiva membri cheie din birou, ideal este ca fiecare angajat să precizeze care sunt echipamentele de care are nevoie. În felul acesta nu vor exista discuții că cineva nu și-a făcut treaba, pentru că nu a avut la dispoziție materialele necesare.

Nu alegi produse ecologice

Mai presus de toate, nu trebuie să uiți de mediu atunci când achiziționezi produse pentru birou. Fiecare decizie pe care o luăm sau acțiune pe care o întreprindem, face bine sau rău mediului înconjurător. Este greu să folosești doar produse care nu fac rău naturii, însă atunci când ai posibilitatea să o faci nu ar trebui să te gândești de două ori.

Așadar, recomandat este să alegi produse de birotică fabricate din materiale prime reciclate, care nu conțin substanțe periculoase pentru oameni sau pentru mediul înconjurător. De cele mai multe ori, aceste produse sunt fabricate din hârtie obținută prin procesarea lemnului provenit din ferme silvice. Ce este atât de important prin folosirea lor? Ei bine, fabricarea lor nu poluează semnificativ mediul, așa cum se întâmplă în cazul produselor pentru birou care nu sunt ecologice.

Nepotrivirea produselor

Producătorii diferiți pot avea același nume pentru o culoare, dar este posibil ca nuanțele să nu se potrivească. Așadar, poate că tu vrei pixuri cu pastă de culoare albastru deschis, însă primești pixuri care au pasta albastru închis. Încearcă să dai comandă de produse de birotică de la același producător pentru a evita nepotrivirile. Dacă dorești să cumperi de la diferiți producători, ideal este să vezi produsele înainte de cumpărare. Acest lucru îți permite să vezi dacă ceea ce urmează să cumperi este ceea ce îți dorești.

Indispensabile pentru orice birou, produsele de birotică ne ajută să fim mai eficienți și să ne organizăm mai bine. Imaginează-ți doar cum ar fi viața fără hârtie, capsatoare sau pixuri. Oricât de mult ne-ar ajuta calculatoarele, este dificil să te organizezi fără a avea la îndemână produse de papetărie. Însă, pentru a nu da greș atunci când le achiziționezi, ideal este să ții cont de sfaturile prezentate mai sus.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...