De câte ori ai încercat să scrii sau să identifici un advertorial bun? Știai care sunt criteriile ce îți arată dacă astfel de texte sunt realizate conform normelor?
Este foarte important ca advertorialele să fie scrise bine, pentru că prin intermediul lor ajungi la un public țintă ce poate să îți garanteze rezultate benefice business-ului tău. Regulile nu sunt dificile sau greu de analizat, trebuie să ai în vedere doar câteva aspecte clare și concrete. Despre ele vei afla din cele ce urmează!
Ce este un advertorial SEO?
În general aceste articole fac parte din publicitatea plătită sau ascunsă. Dacă la televizor ne lovim de o mulțime de reclame dinamice, ei bine, în online întâlnim advertorialele ce nu sunt decât niște reclame scrise ale unor produse sau servicii. Față de alte articole ce promovează anumite produse, acestea folosesc un limbaj mult mai elegant, simplu și relevant. Sunt extrem de folositoare, poate chiar singurele, care ajută și contribuie la campaniile de link building. Însă, ce este un advertorial SEO?
Odată ce am adus în discuție SEO (Search Engine Optimization) automat ne gândim la optimizare. Să optimizezi un articol nu este deloc greu. Trebuie să urmezi regulile fundamentale de redactare și obții cele mai bune advertoriale. Cu ce te pot ajuta? La indexare! Aceste articole le vei publica pe anumite platforme și astfel, vei da start unei campanii de link building. Totuși, pentru a înțelege mai bine cum are loc întreg procesul, să discutăm despre criteriile de calitate ale unui advertorial bun:
1. Folosește un limbaj elegant și simplu. Nu vrei să promovezi produsul folosindu-te de un limbaj comercial 100%. Identifică problema publicului, oferă-i soluția și adaugă în discuție produsul sau serviciul, fără să spamezi conținutul textului.
2. Folosește cuvinte cheie potrivite pe care să le poziționezi în locurile strategice din advertorial: titlu, meta descriere, subtitluri, începutul primului paragraf, în imaginea reprezentativă articolului.
3. Adaugă 1-2 linkuri cu trimitere către site-ul tău sau pagini specifice din el. Sunt elementele esențiale din conținutul unui advertorial. Prin intermediul lor se poate dezvolta strategia de link building.
4. Alege site-uri potrivite pentru articolele tale, acele platforme unde se află publicul țintă dorit. Doar astfel textele vor da rezultate.
5. Organizează conținutul articolului, încât să fie ușor de parcurs de către cititori. Nu folosi fraze complicate, ci un limbaj cât mai pe înțelesul tuturor.
Advertoriale și link building- ce trebuie să știi?
Am menționat în rândurile anterioare că advertorialele ajută la link building. Procesul este următorul: publici 5 articole pe 5 site-uri populare. Aceste texte conțin link-uri cu trimitere către site-ul afacerii tale. Oamenii dau click pe ele, automat ajung pe pagina ta. Ce se întâmplă? Cresc vizualizările! Motoarele de căutare observă activitatea de pe site și treptat ți-l poziționează pe Google. Aceasta este esența unei astfel de strategii. Tu începi publicarea de advertoriale SEO pentru a indexa și pentru ca indicii să crească (vizualizările, autoritatea, nivelul de încredere), încât tu să ajungi în primele locuri pe internet. Mai simplu ca niciodată! Însă, ține cont de reguli. Fără spam, fără site-uri fantomă, fără articole plagiate!
Concluzie
Și pentru că toate trebuie să aibă un început, atunci când ai la dispoziție advertorialele, nu rămâne de făcut decât să le publici, iar pe Instapress o poți face instant. Platforma ce îți deschide orizontul către o mulțime de site-uri disponibile tuturor celor ce doresc să își înceapă campaniile de promovare și link building. Nenumărate avantaje de care poți profita, încât business-ul tău din mediul online să se afirme în fața unei audiențe largi. Rezultatele nu vor întârzia să apară!