5 beneficii ale SEO pentru afacerea ta

Pentru companiile care sunt in cautarea unei strategii pe termen lung prin care sa intre in atentia potentialilor clienti si prin care sa amplifice notorietatea brandului, optimizarea SEO sau optimizarea pentru motorul de cautare poate deveni instrumentul care le ajuta sa isi aduca site-urile in primele rezultate generate de motorul de cautare.

Prin optimizare SEO, un business poate sa ajunga in primele rezultate organice generate de Google, ceea ce inseamna ca isi poate pozitiona afacerea cat mai sus, astfel incat sa ajunga mai rapid in vizorul celor care sunt interesati de produsul sau serviciul pe care il ofera businessul respectiv. O strategie SEO bine articulata atrage numeroase beneficii pentru o afacere, iar in continuare vor fi prezentate 5 dintre cele mai importante:

  1. Cresterea vizibilitatii

In prezent, cei mai multi utilizatori de internet cauta online servicii, produse si profesionisti din diverse domenii. Acesta este motivul pentru care o promovare SEO devine imperativa pentru succesul unei afaceri, in conditiile in care brandul respectiv capata o mai mare vizibilitate.

Spre deosebire de campaniile PPC (Pay per Click), optimizarea SEO se concentreaza pe atragerea utilizatorilor cu intentie de cumparare printr-o strategie implementata corect, centrata pe cuvinte cheie relevante. Orice afacere, fie ca e vorba de un business la inceput de drum sau o afacere deja dezvoltata, are nevoie de vizibilitate in mediul online, in ideea de a fi mai usor identificata de consumatori;

  1. Eficientizarea strategiei de content marketing

SEO si continutul original, redactat intr-un limbaj adecvat publicului tinta, functioneaza in tandem. Pentru o pozitionare cat mai buna in rezultatele generate de motorul cautare, este necesara crearea de continut relevant pentru vizitatori. De aceea, continutul trebuie sa fie calitativ si optimizat pentru cuvintele cheie prin intermediul carora businessul respectiv doreste sa se claseze in pozitiile de top. Un alt detaliu important privitor la eficienta content marketing-ului este cel referitor la nevoia de a actualiza in mod regulat continutul.

In acest sens, multe afaceri desfasoara campanii de advertoriale SEO, care contribuie in egala masura la consolidarea prezentei in mediul online si la imbunatatirea traficului pe website. O campanie de succes mizeaza pe articole originale, care ofera cititorilor continut relevant si informativ, comunicand acestora detalii importante despre produsele si/sau serviciile promovate de compania respectiva;

  1. Consolidarea pozitiei in online si cresterea credibilitatii

Credibilitatea unei afaceri este cu siguranta un aspect care ii intereseaza pe cei care isi cauta produsele si serviciile de care au nevoie pe Google. Un business care ocupa o pozitie fruntasa in rezultatele generate de motorul de cautare capata automat credibilitate, intrucat motorul respectiv il plaseaza acolo deoarece il considera ca avand continut de inalta calitate.

Apeland la servicii SEO, afacerile cauta in primul rand sa isi creeze o prezenta puternica in online si sa amplifice vizibilitatea brandului. Aceste eforturi incep prin cresterea credibilitatii, iar brandurile care se situeaza in primele rezultate au cele mai mari sanse sa fie alese de consumatori.

Utilizatorii au incredere in rezultatele pe care le ofera motorul de cautare si de cele mai multe ori raman pe prima pagina, unde gasesc rapid ceea ce cautau, tocmai pentru ca Google filtreaza rezultatele astfel incat sa afiseze in primele rezultate organice website-urile care corespund cel mai bine cu interogarea;

  1. Depasirea concurentei

Multe branduri cunoscute la nivel global si la fel de multe afaceri mici investesc deja in strategii SEO ca sa genereze trafic relevant pe website-urile proprii si ca sa isi consolideze pozitia pe piata. Tinand cont de faptul ca rezultatele afisate pe prima pagina de catre motorul de cautare sunt cele care obtin mai bine de 90% din traficul total, SEO devine un instrument avantajos in depasirea concurentei.

Pentru ca eforturile in directia optimizarii SEO sa aduca rezultatele dorite si sa fie eficiente in depasirea concurentei, primul pas trebuie sa se concentreze pe analiza concurentilor si intelegerea metodelor prin care acestia reusesc sa ajunga in primele rezultate organice;

  1. Optimizarea ratei de conversie

Optimizarea SEO atrage trafic de calitate pe website, in masura in care acesta ofera continut util, care sa corespunda cu intentia consumatorului, crescand sansele de a aduce conversii. Petrecand mai mult timp pe o pagina web, vizitatorul reuseste sa se conecteze cu brandul respectiv, iar acest lucru poate genera o imbunatatire in rata de conversie, adica procentul de vizitatori ai acelui site care efectueaza o conversie (interactioneaza cu site-ul prin realizarea unei actiuni, cum ar fi o achizitie sau inregistrarea pe site).  

SeoPower.ro recomanda afacerilor de orice dimensiune – care sunt prezente in online – sa prioritizeze strategiile SEO, intrucat acestea au potentialul de a aduce beneficii majore unui website si de a genera o crestere exponentiala in ceea ce priveste credibilitatea, rata de conversii si vizibilitatea, acestea fiind motivele pentru care SEO devine o componenta de nelipsit dintr-o strategie de marketing digital de succes.

- Publicitate -

8 din 10 români riscă să își piardă dinții de la vârsta de 40 ani

Parodontoza a devenit cea mai întâlnită afecțiune în România, astfel că 8 din 10 persoane care ajung în cabinetul...

Retailerul polonez HalfPrice pregătește un magazin în AFI Brașov

Retailerul polonez HalfPrice pregătește deschiderea unui magazin de două etaje în AFI Brașov. Este a treia unitate din centrele...