46% dintre români au făcut cumpărături prin intermediul rețelelor sociale

46% dintre români au făcut cumpărături de noi branduri, în special prin intermediul rețelelor sociale Facebook și Instagram, în ultimele 12 luni, arată un studiu GLAMI.

România este pe locul 5 în acest top, după Estonia (unde 82% dintre participanții la studiu din această țară susțin că au făcut shopping și au descoperit noi branduri prin social media).

Pe locul doi se situează Grecia (51%), urmată de Lituania (48%) și Slovacia (47%).

La același nivel cu românii sunt cumpărătorii din Ungaria (46% dintre respondenții maghiari spun că preferă achizițiile prin Facebook și Instagram Shops).

În a doua jumătate a clasamentului sunt țări precum Bulgaria (doar 41% dintre acești cumpărători spun că folosesc social media pentru cumpărături de modă), Slovenia (39%), Letonia (39%) și Cehia (27%).

În topul achizițiilor se numără articole precum jachetele din blană, pentru petreceri, pantofii cu toc extravaganți, rochiile de cocktail, blazerele pentru ieșiri la evenimente.

- Publicitate -

BYD a lansat pe piața locală un hatchback 100% electric, creat pentru mediul urban

Dolphin Surf este a opta mașină 100% electrică lansată de BYD în Europa în mai puțin de trei ani...

BIPA, brandul de drogherii al grupului REWE, intră pe piața din România

Dezvoltarea rețelei de drogherii BIPA în Austria, Croația și a supermaketurilor PENNY pe plan local în ultimii ani a...