46% dintre români au făcut cumpărături prin intermediul rețelelor sociale

46% dintre români au făcut cumpărături de noi branduri, în special prin intermediul rețelelor sociale Facebook și Instagram, în ultimele 12 luni, arată un studiu GLAMI.

România este pe locul 5 în acest top, după Estonia (unde 82% dintre participanții la studiu din această țară susțin că au făcut shopping și au descoperit noi branduri prin social media).

Pe locul doi se situează Grecia (51%), urmată de Lituania (48%) și Slovacia (47%).

La același nivel cu românii sunt cumpărătorii din Ungaria (46% dintre respondenții maghiari spun că preferă achizițiile prin Facebook și Instagram Shops).

În a doua jumătate a clasamentului sunt țări precum Bulgaria (doar 41% dintre acești cumpărători spun că folosesc social media pentru cumpărături de modă), Slovenia (39%), Letonia (39%) și Cehia (27%).

În topul achizițiilor se numără articole precum jachetele din blană, pentru petreceri, pantofii cu toc extravaganți, rochiile de cocktail, blazerele pentru ieșiri la evenimente.

- Publicitate -

Burger King continuă expansiunea pe plan local cu un restaurant la Târgu Mureș

Burger King își continuă planul de expansiune în România și deschide un nou restaurant în Shopping City Târgu Mureș....

Lidl a ajuns la afaceri de 22,4 miliarde lei și un profit de circa un miliard de lei

Lidl a încheiat anul calendaristic 2023 cu o cifră de afaceri consolidată de 22,4 miliarde de lei net, un...