400 de interviuri organizate la sediul depozitului Lidl Cordun

Peste 2000 de oameni din țară și diaspora au aplicat pentru unul din joburile disponibile în cadrul noului depozit Lidl Cordun, județul Neamț.

În plus, peste 400 de interviuri de angajare au fost susținute în cadrul evenimentului de recrutare Lidl Cordun, care a avut loc pe 8 și 9 februarie..

Timp de două zile, retailerul german a transformat noul sediu administrativ al celui de-al cincilea depozit pe care urmează să îl deschidă anul acesta lângă localitatea Cordun, județul Neamț, într-un spațiu destinat recrutării noilor colegi.

În cadrul evenimentului de recrutare au participat peste 600 de persoane și au fost susținute peste 400 de interviuri pentru ocuparea celor aproximativ 140 de poziții disponibile de lucrător în depozit.

Lidl a realizat un sondaj în rândul viitorilor angajați

Mai mult, cu ajutorul persoanelor prezente la eveniment, Lidl a realizat un sondaj de opinie pentru a cunoaște mai bine profilul viitorului angajat. Acesta a demonstrat că aproximativ o lună (62 %) este cea mai scurtă perioadă de așteptare pentru un loc de muncă potrivit, iar doar 15% dintre repondenți și-au găsit un loc de muncă într-un timp mai îndelungat (peste patru luni). Cel mai important criteriu când vine vorba de alegerea unui job este salariul (26 %), urmat de stabilitatea și siguranța postului (23 %) și condițiile de muncă (19 %).

Cât despre statutul angajaților pe piața muncii, 46 % dintre persoane sunt fără un loc de muncă în prezent, 39 %, angajați și doar 15 % nu au mai avut un job până în prezent. Dintre cei 371 de respondenți, 43 % sunt absolvenți de liceu sau școală profesională (25 %), cu vârsta peste 35 de ani (58 %).

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...